بنر بالای صفحه
سیستم های اطلاعاتی حسابداری نشر فرهنگ زبان
سیستم های اطلاعاتی حسابداری نشر فرهنگ زبان سیستم های اطلاعاتی حسابداری نشر فرهنگ زبان

فروش ویژه

کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری نشر فرهنگ زبان

معرفی کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری نشر فرهنگ زبان

(5)
کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری، اثر محمود همت فر - عباس کولیوند ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات فرهنگ زبان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 110,000 29%

79,200

110,000 29% 79,200

محصولات مرتبط

(1)
1%
(5)
3%
(4)
29%
فروش ویژه
(6)
1%
(2)
3%
(5)
3%

مشخصات محصول

نویسنده: محمود همت فر - عباس کولیوند ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 168
انتشارات: فرهنگ زبان وزن: 250
شابک: 9789648794274 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(ذخیره و بازیابی اطلاعات حسابداری،همراه با واژه نامه)

پیشگفتار

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پیشگفتار

پیشگفتار


از دیر باز همواره بشر برای اداره امور خود و تصمیم گیری از اطلاعات استفاده نموده است. با توسعه و پیچیده شدن جوامع و پدید آمدن سازمان ها اداره ها و شرکت ها، نیاز مدیران به اطلاعات برای اداره امورجاری، برنامه ریزی برای آینده و کنترل تشکیلات تحت مدیریت خود، بسیار چشمگیر شده است. به طوری که اکنون مدیران بدون اطلاعات قادری انجام و تصمیم گیری نیستند. تشکیلات و سیستمی که برای مدیریت سازمان اطلاعات تهیه می کند به نام سیستم اطلاعاتی مدیریت (Mangement information system (MIS)) نامیده می شود. در عصر حاضر سیستم های اطلاعاتی در واحدهای اقتصادی به عنوان مرکز ثقل ... این واحدها مطرح بوده است و نیاز به استقرار سیستم های مزبور با پیشرفت تکنولوژی و پیچیدگی روابط اقتصادی و تهیه اطلاعات به هنگام با شتاب فزاینده ای افزایش می یابد.


در این سیستم نقش محوری و اساسی را سیستم اطلاعاتی حسابداری Accounting (infor ation system (AIS) به خود اختصاص داده است بنابراین وجود یک سیستم اطلاعاتی حسابداری که به نحو مؤثر و کارا اطلاعات دقیق مفید و به موقع در اختیار مدیریت قرار دهد از عوامل اساسی توسعه و پیشرفت سازمان به شمار می رود علاوه بر این سیستم های اطلاعاتی حسابداری نقش تعیین کننده ای در برقراری کنترلهای داخلی (Internal contorols) دارند بطوری که دو مفهوم سیستم های حسابداری و کنترل های داخلی در بسیاری از موارد هم پوشی دارند و هیچ کدام بدون وجود دیگری کارآمد و اثر بخشی جایگاه ویژه ای در سازمانها پیدا نموده است.

مقدمه

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

مقدمه

به جرات می توان گفت که واژه سیستم در جهان دانش امروز از همه واژه های دیگر بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه در بسیاری از علوم نظیرفیزیک، اخترشناسی، زیست شناسی، جامعه شناسی اقتصاد و مدیریت دریچه جدیدی از تفکر وتحقیق تحت عنوان نگرش سیستمیبه روی دانشمندان گشوده شده است. اما به راستی سیتم چیست؟ آیا می توان تعریف دقیقی از آن نمود، باید گفت که تاکنون صدها تعریف از واژه سیستم در کتب مختلف ارائه گردیده است، و هنوز در هر کتابی که در ادبیات سیستم منتشر می شود تعریف جدیدی از آن مطرح می گردد، که با تعارف قبلی متفاوت است. 


این موضوع نشان دهنده ... وسعت معنی و موید این نکته است که در هر زمینه ای از دانش معاصر می توان کاربرد جدیدی از مفهوم سیستم را کشف و مورد مطالعه قرار داد.


نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمود همت فر

محمود همت فر

در حال حاضر مطلبی درباره محمود همت فر نویسنده سیستم های اطلاعاتی حسابداری نشر فرهنگ زبان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


عباس کولیوند

عباس کولیوند

در حال حاضر مطلبی درباره عباس کولیوند نویسنده سیستم های اطلاعاتی حسابداری نشر فرهنگ زبان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید