بنر بالای صفحه
درباره خدا نشر علمی و فرهنگی
درباره خدا نشر علمی و فرهنگی درباره خدا نشر علمی و فرهنگی

کتاب درباره خدا نشر علمی و فرهنگی

معرفی کتاب درباره خدا نشر علمی و فرهنگی

(2)
کتاب درباره خدا، اثر مایکل پامر ، با ترجمه نعیمه پورمحمدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1393 توسط انتشارات علمی و فرهنگی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

خداشناسی دانشمندان معلم دانشجومعلمان دوم

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مایکل پامر ویرایش: -
مترجم: نعیمه پورمحمدی تعداد صفحات: 688
انتشارات: علمی و فرهنگی وزن: 944
شابک: 9786001214035 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1393
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(اثبات خدا)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب حاضر نوعی ارزیابی انتقادی از شش دلیل ارائه می‌کند که بی‌شک مهم‌ترین دلیل‌ها برای اثبات وجود خدا در سنت الهیاتی غرب هستند و گزیده‌هایی از برخی متن‌های اصلی مربوط به آن‌ها، پس از تحلیل، آورده شده است. این شش دلیل را اندیشمندانی چون هیوم، کانت، سویین برن و آکوئیناس بیان کرده‌اند و نویسنده می‌کوشد با رعایت انصاف، میزان کفایت یا عدم کفایت این دلیل‌ها را در اثبات وجود خدا بررسی کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مایکل پامر

مایکل پامر

در حال حاضر مطلبی درباره مایکل پامر نویسنده درباره خدا نشر علمی و فرهنگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نعیمه پورمحمدی

در حال حاضر مطلبی درباره نعیمه پورمحمدی مترجم کتاب درباره خدا نشر علمی و فرهنگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نعیمه پورمحمدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید