بازبینی روابط همسران
بازبینی روابط همسران

فروش ویژه

کتاب بازبینی روابط همسران

معرفی کتاب بازبینی روابط همسران

(2)
کتاب بازبینی روابط همسران (نقاط قوت رابطه خود را بیابید)، اثر دیوید اچ اولسون و دیگران ، با ترجمه مهرنوش دارینی - شکوه نوابی نژاد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 220,000 24%

167,200

220,000 24% 167,200

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب بازبینی روابط همسران نقاط قوت رابطه خود را بیابید اثر دیوید اچ اولسون ، امی اولسن ، سیگ پیتر جی لارسون ترجمه شکوه نوابی نژاد ، مهرنوش دارینی  نشر دانژه منتشر شده است 
    «بازبینی روابط همسران» هم مبانی نظری را تبیین می‌کند و هم شیوه‌ها و فنون روابط همسران را نشان می‌دهد. چگونه نقاط قوت زوج خود را دریابیم، مهارت ارتباط، مسایل مالی و مدیریت آن، روابط جنسی، معنویت و زندگی کردن با ارزش‌ها، صمیمیت و انعطاف‌پذیری و سرانجام فرزندپروری و ایجاد خانواده متعادل، ارزیابی شخصیت و چگونگی دست‌یابی به اهداف از جمله مباحثی است که در این کتاب به شکلی علمی و عملی مورد تحلیل قرار می‌گیرد.

مشخصات محصول

نویسنده: دیوید اچ اولسون و دیگران ویرایش: -
مترجم: مهرنوش دارینی - شکوه نوابی نژاد تعداد صفحات: 280
انتشارات: دانژه وزن: 412
شابک: 9786005510973 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روابط زن و مرد،زوج ها،زناشویی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دیوید اچ اولسون و دیگران

دیوید اچ اولسون و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره دیوید اچ اولسون و دیگران نویسنده بازبینی روابط همسران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهرنوش دارینی

در حال حاضر مطلبی درباره مهرنوش دارینی مترجم کتاب بازبینی روابط همسران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهرنوش دارینی

شکوه نوابی نژاد

در حال حاضر مطلبی درباره شکوه نوابی نژاد مترجم کتاب بازبینی روابط همسران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شکوه نوابی نژاد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید