بنر بالای صفحه
از وزارت تا اعدام
از وزارت تا اعدام

فروش ویژه

کتاب از وزارت تا اعدام

معرفی کتاب از وزارت تا اعدام

(5)
کتاب از وزارت تا اعدام (صادق قطب زاده)، اثر علی تیموری ، با ترجمه مترجم افشین خاکباز ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات تمدن علمی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 155,000 21%

122,450

155,000 21% 122,450

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(1)
6%
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب از وزارت تا اعدام اثر علی تیموری توسط انتشارات تمدن علمی منتشر شده است.
    تحولات بنیادین و حساس نخستین سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با هور شخصیت های همراه بود که در تاریخ انقلاب تاثیر گذار بوده اند و خاطرات بسیاری از آنها منتشر شده است . اما هستند کسانی که سرانجامی چون زندان، ترور و اعدام داشته اند و به دلیل عدم ثبت خاطراتشان ، واکاوی لازم در مورد آنها انجام نگرفته است . سیر زندگی قطب زاده از این دسته خاطراتی است که می تواند پاسخگوی برخی سوالات علاقه مندان به تاریخ معاصر انقلاب باشد. طبیعی است انجام این کار بی عیب و نقص نبوده و چه بسا
...
  • مطالب مهمی پیرامون این شخصیت مغفول مانده باشد و در نتیجه به هیچ عنوان داعیه کاری تمام و کمال وجود ندارد.

مشخصات محصول

نویسنده: علی تیموری ویرایش: -
مترجم: مترجم افشین خاکباز تعداد صفحات: 166
انتشارات: تمدن علمی وزن: 168
شابک: 9786226310871 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(سیاستمداران ایرانی،قرن 14،سیاست و حکومت،1320-1357)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب «صادق قطب‌زاده» (زاده ۴ اسفندماه سال ۱۳۱۴ – درگذشته ۲۴ شهریورماه سال ۱۳۶۱)، سیاست‌مدار اهل ایران بود که پس از پیروزی انقلاب ۱۳۵۷، دارنده مناصب وزیر امور خارجه و مدیرعامل سازمان رادیو و تلویزیون ملی ایران و عضو شورای انقلاب بود. قطب‌زاده به اتهام توطئه علیه حکومت جمهوری اسلامی اعدام شد. این کتاب مشتمل بر سرگذشتنامه، عملکرد و افکار «صادق قطب‌زاده» است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

علی تیموری

علی تیموری

در حال حاضر مطلبی درباره علی تیموری نویسنده از وزارت تا اعدام در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم افشین خاکباز

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم افشین خاکباز مترجم کتاب از وزارت تا اعدام در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم افشین خاکباز

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید