بنر بالای صفحه
درنگی در سکوت عرفانی
درنگی در سکوت عرفانی

کتاب درنگی در سکوت عرفانی

معرفی کتاب درنگی در سکوت عرفانی

(4)
کتاب درنگی در سکوت عرفانی، اثر قربان ولیئی ، با ترجمه مترجم صالح طباطبایی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات نیستان ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 800 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 45,000 19%

36,450

45,000 19% 36,450
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

ادبیات فارسی عرفان معلم دانشجومعلمان دوم

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
19%
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب درنگی در سکوت عرفانی. اثر ولیئی. نشر نیستان منتشر شده است

مشخصات محصول

نویسنده: قربان ولیئی ویرایش: -
مترجم: مترجم صالح طباطبایی تعداد صفحات: 208
انتشارات: نیستان وزن: 240
شابک: 9786222087876 تیراژ: 800
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(آداب طریقت،اخلاق عرفانی،سکوت)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب درباره موضوع «سکوت و خاموشی در ادبیات و عرفان ایرانی اسلامی» و با نگاهی به برخی از مهم‌ترین آثار ادبی عرفانی ایران نظیر «کشف‌المحجوب»، «رساله قشیریه»، «مرصاد‌العباد»، «مصباح‌الهدایه»، «مقالات شمس»، «فیه‌مافیه» و برخی دیگر از متونی از این دست، نگارش یافته است. نویسنده در این کتاب، انواع خاموشی در عرفان اسلامی، تحلیل محتوای چرایی خاموشی عرفانی، خاموشی در منازل سلوک عرفانی و فلسفه سکوت و خاموشی و سخن گفتن در فلسفه و عرفان ایرانی اسلامی را مورد توجه قرار داده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

قربان ولیئی

قربان ولیئی

در حال حاضر مطلبی درباره قربان ولیئی نویسنده درنگی در سکوت عرفانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم صالح طباطبایی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم صالح طباطبایی مترجم کتاب درنگی در سکوت عرفانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم صالح طباطبایی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید