بنر بالای صفحه
سفره مگره
سفره مگره

قیمت قبل

کتاب سفره مگره

معرفی کتاب سفره مگره

(5)
کتاب سفره مگره (نقاب20)، اثر ژرژ سیمنون ، با ترجمه عباس آگاهی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1394 توسط انتشارات جهان کتاب ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 550 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 90,000

55,000

  55,000

محصولات مرتبط

(5)
1%
(2)
2%
قیمت قبل
(4)
6%
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
19%
(2)
6%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب سفره مگره اثر ژرز سیمنونتوسط انتشارات جهان کتاب منتشر شده است

مشخصات محصول

نویسنده: ژرژ سیمنون ویرایش: -
مترجم: عباس آگاهی تعداد صفحات: 160
انتشارات: جهان کتاب وزن: 185
شابک: 9789642533930 تیراژ: 550
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1394
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های فرانسه،قرن 20م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ژرژ سیمنون

ژرژ سیمنون

ژرژ جوزف کریستین سیمنون در ۱۲ فوریه ۱۹۰۳ در شهر لیژ بلژیک به دنیا آمد. پدرش دزیره، در یک شرکت بیمه، حسابدار بود.

ژرژ در سال‌های ۱۹۰۸ تا ۱۹۱۴ در مدرسۀ سن آندره به تحصیل پرداخت و با آغاز جنگ جهانی اول، در سال ۱۹۱۴ به کالج سن لوئی رفت که دبیرستانی تحت نظارت ژزوئیت‌ها بود.

تا پیش از ۱۹۱۸ به مشاغل مختلفی ازجمله شاگردی در کتابفروشی پرداخت، اما در ژانویۀ آن سال، در پی بیماری پدرش، ترک تحصیل کرد و در نشریۀ گازت دو لیژ خبرنگار شد.

این شغل باعث شد تا وقتش با مردمی سپری شود که در هتل‌های ارزان اقامت داشتند و وقت خود را در کافه‌ها سپری می‌کردند. در پی این مراوده‌ها، گاه گذارش به ادارۀ پلیس هم می‌افتاد.

رفته‌رفته ژرژ به‌خوبی با منش و خوی آن مردم آشنا شد و این امر بعدها، زمانی که نویسندگی حرفۀ اصلی‌اش شد، بسیار به کارش آمد.

سیمنون یکی از نویسندگان پُرکار قرن بیستم است. وی عادت داشت چهار صبح از خواب بیدار شود و بنویسد و این کار را تا ظهر ادامه می‌داد و بقیۀ روز را استراحت می‌کرد.

به‌این‌ترتیب، می‌توانست روزانه ۶۰ تا ۸۰ صفحه مطلب بنویسد. آثار او مشتمل است بر بیش از ۲۰۰ رمان، ۱۵۰ داستان کوتاه، یک سناریو برای باله، چندین جلد زندگینامه (که نخستین جلد آن‌ها با عنوان خاطرات خودمانی در ۱۹۸۱ منتشر شد)، مقالات بی‌شمار و تعداد زیادی رمان عامه‌پسند که آن‌ها را صرفاً برای کسب درآمد و با یک دو جین نام مستعار نوشته است، اما شهرت او بیشتر به دلیل ۷۵ رمان و ۲۸ داستان کوتاهی است که کمیسر مگره قهرمان آن‌هاست.

خاکسپاری آقای بووه، مرگ مرموز در کلیسا، سایه‌بازی، بیگانگان در خانه و کافه لیبرتی عناوین تعدادی از آثار اوست.


مترجم

مختصری درباره مترجم

عباس آگاهی

در حال حاضر مطلبی درباره عباس آگاهی مترجم کتاب سفره مگره در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عباس آگاهی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید