بنر بالای صفحه
در حال و هوای عشق نشر خوب
در حال و هوای عشق نشر خوب

فروش ویژه

کتاب در حال و هوای عشق نشر خوب

معرفی کتاب در حال و هوای عشق نشر خوب

(5)
کتاب در حال و هوای عشق (یک فیلم،یک جهان 1)، اثر تونی رینز ، با ترجمه عطیه سالارمنش ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات خوب ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 32,000 26%

23,680

32,000 26% 23,680
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

سینما و انیمیشن هنر

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
6%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
19%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب در حال و هوای عشق یک فیلم یک جهان اثر تونی رینز. ترجمه عطیه سالارمنش نشر خوب  منتشر شده است

     این اثر یکی از کتاب‌های مجموعه یک فیلم، یک جهان انتشارات خوب است. نویسنده در این کتاب فیلم در حال و هوای عشق اثر ماندگار ونگ کار وای را بررسی می‌‌کند و آن را به وسعت یک جهان می‌بیند.
    درباره مجموعه یک فیلم یک جهان
    مجموعه «یک فیلم، یک جهان» شامل تک‌نگاری‌هایی است درباره فیلم‌های مشهور و تاثیرگذار تاریخ سینما . در انتخاب این کتاب‌ها، نه فیلم‌هایی خاص و سلیقه‌ای مشخص بلکه اهمیت فیلم و کتاب مد نظر در اولویت است و از میان هزاران  مجموعهٔ
...
  • کتاب انگلیسی و فرانسوی، آثاری برگزیده شده که تا حد ممکن با تاریخ کتاب‌های سینمایی ایران نسبتی داشته باشند و جای خالی آن‌ها حس شود؛ البته در مواردی نیز که کتاب دلخواه موجود نیست، کتابی مختص این مجموعه تدوین می‌شود.
    هر کتابی از مجموعهٔ «یک فیلم، یک جهان» درصدد است «فیلم» مورد مطالعه‌اش را به وسعت یک «جهان» ببیند.
    درباره فیلم در حال و هوای عشق
    داستان در هنگ کنگ سال 1962 اتفاق افتاده است. زنی جوان، منشی یک شرکت تجاری است، اتاقی را در یک خانه اجاره می‌کند، شوهر زن بیشتر مواقع در سفر کاری است. هم‌زمان مرد روزنامه‌نگاری اتاقی در همسایگی او اجاره می‌کند همسر او هم بیشتر اوقات خانه نیست.
    آن‌ها در یک روز اسباب کشی می‌کنند و گاهی به هم برمی‌خورند. تنهایی‌هایشان کم‌کم آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند تا سرانجام یک شب تصمیم می‌گیرند با هم به یک غذا خوری بروند. همان شب است که می‌فهمند همسرانشان با هم سر و سری دارند و به آن دو خیانت می‌کنند.

مشخصات محصول

نویسنده: تونی رینز ویرایش: -
مترجم: عطیه سالارمنش تعداد صفحات: 116
انتشارات: خوب وزن: 90
شابک: 9786227425765 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(نقد و تفسیر سینما هنگ کنگ)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

تونی رینز

تونی رینز

در حال حاضر مطلبی درباره تونی رینز نویسنده در حال و هوای عشق نشر خوب در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

عطیه سالارمنش

در حال حاضر مطلبی درباره عطیه سالارمنش مترجم کتاب در حال و هوای عشق نشر خوب در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عطیه سالارمنش

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید