با ایده بوک قیمت هارو دور بزن
دیگر بس است یعنی چه؟ (رشد هیجانی کودکان)،(مجموعه کتاب های خود خودم 2)
دیگر بس است یعنی چه؟ (رشد هیجانی کودکان)،(مجموعه کتاب های خود خودم 2)

فروش ویژه

کتاب دیگر بس است یعنی چه؟ رشد هیجانی کودکان ، مجموعه کتاب های خود خودم 2

معرفی کتاب دیگر بس است یعنی چه؟ رشد هیجانی کودکان ، مجموعه کتاب های خود خودم 2

(4)
کتاب «دیگر بس است» یعنی چه؟ (رشد هیجانی کودکان)،(مجموعه کتاب های خود خودم 2)، اثر داگمارگایسلر ، با ترجمه زهره حیدری شاهی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات گیسا ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 3,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 75,000 26%

55,500

75,000 26% 55,500

کتاب های مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(8)
19%
(2)
1%
(2)
19%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
23%
فروش ویژه
(6)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب دیگر بس است یعنی چه رشد هیجانی کودکان اثر گایسلر توسط انتشارات گیسا منتشر شده است

مشخصات محصول

نویسنده: داگمارگایسلر ویرایش: -
مترجم: زهره حیدری شاهی تعداد صفحات: 32
انتشارات: گیسا وزن: 152
شابک: 9786008024163 تیراژ: 3000
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روانشناسی کودکان،گروه سنی:الف،ب،ج(3تا11سال)،تصویرگر:داگمار گایسلر)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

دانستن حد و اندازۀ کافی‌بودن، به‌ویژه در مواجهه با مفاهیم حسی که اندازه و مقیاس مشخص ندارند، ضروری است. درک مرز بین نیاز و عادت و پذیرفتن محدودیت در خواسته‌ها و داشته‌ها از ارکان سلامت روان محسوب می‌شود. در این کتاب که به مجموعه‌ای چندجلدی تعلق دارد، هر کودک نمونه‌هایی از آنچه را دوست دارد و می‌خواهد بیشتر داشته‌باشد مثال می‌زند. نویسنده در نهایت از کودک می‌خواهد به این فکر کند که حد و اندازۀ هر کدام از خواسته‌هایش چیست و پایانش کجاست.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

داگمارگایسلر

داگمارگایسلر

در حال حاضر مطلبی درباره داگمارگایسلر نویسنده دیگر بس است یعنی چه؟ (رشد هیجانی کودکان)،(مجموعه کتاب های خود خودم 2) در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

زهره حیدری شاهی

در حال حاضر مطلبی درباره زهره حیدری شاهی مترجم کتاب دیگر بس است یعنی چه؟ (رشد هیجانی کودکان)،(مجموعه کتاب های خود خودم 2) در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

زهره حیدری شاهی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید