بنر بالای صفحه
اتوبوس انرژی همراه با راهنمای معلم
اتوبوس انرژی همراه با راهنمای معلم اتوبوس انرژی همراه با راهنمای معلم

کتاب اتوبوس انرژی همراه با راهنمای معلم

معرفی کتاب اتوبوس انرژی همراه با راهنمای معلم

(4)
کتاب اتوبوس انرژی،همراه با راهنمای معلم (گلاسه)، اثر جان گوردون ، با ترجمه زهرا کلانتر - فاطمه نوروززاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات گیسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(1)
6%
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جان گوردون ویرایش: -
مترجم: زهرا کلانتر - فاطمه نوروززاده تعداد صفحات: 61
انتشارات: گیسا وزن: 168
شابک: 9786008024026 تیراژ:
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان و روان شناسی نگرش در کودکان،مهارت های اجتماعی در کودکان،گروه سنی:ب،ج(7تا11سال)،تصویرگر:کوری اسکات،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

آموزش مهارت‌های زندگی اجتماعی و تسلط یافتن بر آن‌ها، انسان را در پیشبرد بهتر زندگی آماده می‌کند. کتاب حاضر طی داستانی کودکانه، مخاطب کودک را با مهارت‌هایی مثل «نه‌گفتن، کنترل خشم، مثبت اندیشی، کمک به دیگران و دوست داشتن یکدیگر» آشنا می کند. این پنج ویژگی به عنوان قوانین اتوبوس انرژی مطرح می‌شوند و هر کس مسافر این اتوبوس می‌شود، ملزم به رعایت آن‌هاست. نویسنده کوشیده است به این وسیله مخاطب را به داشتن انرژی مثبت و زندگی بهتر هدایت کند . در بخش دوم کتاب که راهنمای مربی است، شرح روش تدریس هر یک از قوانین اتوبوس انرژی آمده است و معلم می‌تواند ضمن ... آشنایی با اهداف هر قانون، آن را با بازی و تفریح به دانش‌آموز یاددهد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان گوردون

جان گوردون

در حال حاضر مطلبی درباره جان گوردون نویسنده اتوبوس انرژی همراه با راهنمای معلم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

زهرا کلانتر

در حال حاضر مطلبی درباره زهرا کلانتر مترجم کتاب اتوبوس انرژی همراه با راهنمای معلم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

زهرا کلانتر

فاطمه نوروززاده

در حال حاضر مطلبی درباره فاطمه نوروززاده مترجم کتاب اتوبوس انرژی همراه با راهنمای معلم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فاطمه نوروززاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید