بنر بالای صفحه
نلسون ماندلا مردی با مشت گره کرده
نلسون ماندلا مردی با مشت گره کرده

فروش ویژه

کتاب نلسون ماندلا مردی با مشت گره کرده

معرفی کتاب نلسون ماندلا مردی با مشت گره کرده

(2)
کتاب نلسون ماندلا (مردی با مشت گره کرده)، اثر استیون کرنسکی ، با ترجمه مریم مهدوی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات پرتقال ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 76,000 29%

53,960

76,000 29% 53,960

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • نلسون ماندلا مردی با مشت گره کرده اثر کرنسکس ترجمه مهدوی نشر پرتقال منتشر شده است
    این اثر  یکی از کتاب‌‌های انتشارات پرتقال برای نوجوانان است که به معرفی نلسون ماندلا اولین رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی و رهبر کنگره ملی آفریقا می پردازد
    درباره نلسون ماندلا
    نلسون ماندلا در هیجدهم ژوئیه سال 1918 در روستایی کوچک موزو در استان کیپ کشور آفریقا به دنیا امد. پدرش به صورت موروثی عضو شورای سلطنتی مردم بود و نلسون نیز قرار بود این مقام را از پدرش به ارث ببرد. پدرش نقش اساسی در به سلطنت رسیدن ( جونگینتابا دالیندیبو ) در تمبو داشت . ماندلا از 7 سالگی
...
  • به مدرسه می رفت و با تبعیت از نام هوراسیو نلسون دریاسالار انگلیسی ( نلسون ) نامیده شد. او تحصیلش را از طریق آموزش از راه دور در رشته حقوق ادامه داد و اولین وکیل سیاه‌پوست آفریقای جنوبی شد. در بیست و پنج سالگی به عضوت کنگره ملی افریقا درآمد و به عنوان حامی حقوق سیاه پوستان فعالیتش را شروع کرد. وی همراه اولیور تامبو و والتر سیسولو شاخه جوانان (ANC) را تاسیس کرد و ریاست آن را به عهده گرفت.
     ماندلا برای مقابله با نژادپرستی مقابله نظامی انجام داد و به دلیل حمایت از صلح ملی و بین‌المللی تحسین همه را برانگیخت. او اولین رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی است که در انتخابات عمومی برگزیده شد و همواره از مخالفان برجسته نزادپرستی در آفریقای جنوبی و رهبر کنگره ملی افریقا بود.
     ماندلا در ژوئن سال 2013 بر اثر بیماری ذات‌الریه در بیمارستانی درگذشت. در این کتاب جزئیات زندگی شگفت‌انگیز این مرد بزرگ را خواهید خواندن.
     بخشی از کتاب  نلسون ماندلا؛ مردی با مشت گره کرده
    نلسون ماندلا آدم روزگار خودش بود. مگر می‌شد نباشد؟ محال بود سختی‌های دوران کودکی و نوجوانی‌اش را نادیده بگیرد. نلسون در سال 1918 در خانواده‌ای کاملا متعصـب در آفر یقـای جنوبی به دنیا آمد و بزرگ شـد تا با چشـم خودش شاهد اجرای رسمی سیاست آپارتاید در کشورش باشد.
    ماندلا کارهایی کرد که فراتر از روزگار خودش بود. دشمنانش در سال 1990 ،بعد از بیسـت و هفت سـال از زندان آزادش کردند. آن زمـان، خیلی از رهبرانی که وضعشان شبیه او بود، به اسم عدالت، دنبال انتقام بودند. اما نلسون نه. به جایش چه کار کرد؟ نشان داد ظرفیت بالایی برای بخشـیدن دارد و می‌تواند گذشـته را کنار بگذارد و فکـرش را روی آینده متمرکـز کند. خودش خیلی واضح گفته: «اگر می‌خواهید با دشـمنتان صلح کنید، باید با او همکاری کنید. به این ترتیب، او می‌شود همکارتان.»
    نلسـون ماندلا شـجاعانه بـا سفیدپوسـت‌های آفر یقـای جنوبـی، کـه مدت‌هـا بود به سیاهپوسـت‌ها زور می‌گفتند، همکار شـد. با این کار هم کشورش را نجات داد، هم الگوی مردم دنیا شد.

مشخصات محصول

نویسنده: استیون کرنسکی ویرایش: -
مترجم: مریم مهدوی تعداد صفحات: 128
انتشارات: پرتقال وزن: 153
شابک: 9786004628693 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1400

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(ادبیات کودکان و نوجوانان،سرگذشتنامه مبارزان ضد تبعیض نژادی،آفریقای جنوبی،مناسب بالای 10 سال،تصویرگر:شارلوت ایجر)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

نلسون ماندلا، 18ژوئیه سال 1918 در روستای کوچک «موزو» در کشور افریقای جنوبی به دنیا آمد. او تحصیلاتش را از طریق آموزش از راه دور در رشته حقوق به اتمام رساند و از آن پس به‌عنوان اولین وکیل سیاه‌پوست افریقای جنوبی مطرح شد. وی در 25سالگی عضو کنگره ملی افریقا (ANC) به‌عنوان حامی حقوق سیاه‌پوستان در مقابل سفیدپوستان شد. وی، همراه «اولیور تامبو» و «والتر سیسولو»، شاخه جوانان (ANC) را تأسیس کرد و ریاست آن را برعهده گرفت. وی، نخستین رئیس‌جمهور افریقای جنوبی است که در انتخابات دموکراتیک عمومی برگزیده شد و پیش از ریاست‌جمهوری از فعالان برجسته مخالف «آپارتاید» ... در افریقای جنوبی و رهبر کنگره ملی افریقا بود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

استیون کرنسکی

استیون کرنسکی

در حال حاضر مطلبی درباره استیون کرنسکی نویسنده نلسون ماندلا مردی با مشت گره کرده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مریم مهدوی

در حال حاضر مطلبی درباره مریم مهدوی مترجم کتاب نلسون ماندلا مردی با مشت گره کرده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مریم مهدوی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید