بنر بالای صفحه
راهنمای مسائل طراحی دیجیتال
راهنمای مسائل طراحی دیجیتال

کتاب راهنمای مسائل طراحی دیجیتال

معرفی کتاب راهنمای مسائل طراحی دیجیتال

(2)
کتاب راهنمای مسائل طراحی دیجیتال، اثر خلیل باغانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات خراسان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 220,000 3%

213,400

220,000 3% 213,400
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

جامع دانشگاهی فنی و مهندسی کتاب های متفرقه

محصولات مرتبط

مشخصات محصول

نویسنده: خلیل باغانی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 544
انتشارات: خراسان وزن: 826
شابک: 9789647343268 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1402

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


حل مسائل طراحی دیجیتال موریس مانو


چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

راهنمای مسائل طراحی دیجیتال ( موریس مانو ) عنوان کتابی است از بهنام باغانی که در 544 صفحه و توسط انتشارات خراسان ؛ در سال 1396 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب حل مسائل و تمرینها است. کتاب حاضر شامل ده فصل می باشد. عناوین سرفصل های کتاب راهنمای مسائل طراحی دیجیتال ( موریس مانو ) به شرح زیر است : فصل اول: سیستم­های دودویی فصل دوم: جبر بول و گیت­های منطقی فصل سوم: حداقل­ سازی در سطح گیت فصل چهارم: منطق ترکیبی فصل پنجم: مدارهای منطقی ترتیبی همزمان فصل ششم: ثبات­ها و شمارنده­ ها فصل هفتم: حافظه و منطق برنامه­ پذیر فصل هشتم: انتقال سطح ثباتی فصل نهم: مدارهای ... ترتیبی غیرهمزمان فصل دهم: مدارهای مجتمع دیجیتال درباره راهیان ارشد : با توجه به نکات یاد شده پیش بینی می شد که راهیان کنکور کارشناسی ارشد با مطالعه این مجموعه ضمن صرفه جویی در وقت برای تهیه منابع معتبر با مفاهیم و نکات ضروری مفیدی آشنا شوند. سری کتاب های آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد در بیش از ۳۰۰جلد حاصل تلاش فراوان دقت نظر و انتقال دانش تجربه بیش از یکصد نفر از نیروهای جوان و متخصص با تحصیلات عالی دانشگاهی از دانشگاه های معتبر می باشد. بدیهی ست هیچ کتابی خالی از اشکال و کاستی نیست. لذا از تمامی خوانندگان محترم صمیمیانه تقاضا داریم انتقادات و پیشنهادات خود را به سایت راهیان ارشد ارائه دهند تا در چاپ های بعدی مورد توجه قرار گیرد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

خلیل باغانی

خلیل باغانی

در حال حاضر مطلبی درباره خلیل باغانی نویسنده راهنمای مسائل طراحی دیجیتال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید