بنر بالای صفحه
راهنمای کار آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری باCD
راهنمای کار آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری باCD

کتاب راهنمای کار آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری باCD

معرفی کتاب راهنمای کار آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری باCD

(5)
کتاب راهنمای کار آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری باCD، اثر امیرحسین جهانگیر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1389 توسط انتشارات دانشگاه صنعتی شریف ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

مشخصات محصول

نویسنده: امیرحسین جهانگیر ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 356
انتشارات: دانشگاه صنعتی شریف وزن: 557
شابک: 9789642080366 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1389

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


موضوع :



  • زیر ساخت فیزیکی در شبکه های محلی

  • برنامه ریزی در لایه دوم شبکه مبتنی بر PCAP


چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

راهنمای کار آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری عنوان کتابی است از امیرحسین جهانگیر که در 356 صفحه و توسط انتشارات دانشگاه صنعتی شریف، موسسه انتشارات علمی در سال 1389 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب شبکه های کامپیوتری است. درباره کتاب راهنمای کار آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری: سرفصل ها: فصل1: زیر ساخت فیزیکی در شبکه های محلی فصل2: آشنایی با قرار داد اترنت و اصول کار راهگزین های لایه دوم فصل3: آشنایی با IP وقرارداد ARP فصل4: برنامه ریزی در لایه دوم شبکه مبتنی بر PCAP فصل5: آشنایی با ابزار های شبیه سازی تجهیزات سیسکو فصل6: کار باتجهیزات شبکه قابل مدیریت با … فصل7:شبکه ... محلی مجازی  فصل8:قرارداد درخت پوشا فصل 9:قرارداد ICMP فصل10:قرارداد DHCP وپیکربندی آن روی سرور ها یا فصل11:قراردادDNS فصل12:ارتباط بین مسیر یاب و انواع اتصالات شبکه …. فصل13:لیست دسترسی یا محدودیت فصل14:قرارداد NAT فصل15:برنامه نویسی سوکت فصل16:نرم افزار های شبکه سازی شبکه درباره راهیان ارشد : با توجه به نکات یاد شده پیش بینی می شد که راهیان کنکور کارشناسی ارشد با مطالعه این مجموعه ضمن صرفه جویی در وقت برای تهیه منابع معتبر با مفاهیم و نکات ضروری مفیدی آشنا شوند. سری کتاب های آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد در بیش از ۳۰۰جلد حاصل تلاش فراوان دقت نظر و انتقال دانش تجربه بیش از یکصد نفر از نیروهای جوان و متخصص با تحصیلات عالی دانشگاهی از دانشگاه های معتبر می باشد. بدیهی ست هیچ کتابی خالی از اشکال و کاستی نیست. لذا از تمامی خوانندگان محترم صمیمیانه تقاضا داریم انتقادات و پیشنهادات خود را به سایت راهیان ارشد ارائه دهند تا در چاپ های بعدی مورد توجه قرار گیرد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

امیرحسین جهانگیر

امیرحسین جهانگیر

در حال حاضر مطلبی درباره امیرحسین جهانگیر نویسنده راهنمای کار آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری باCD در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید