بنر بالای صفحه
برنامه ریزی تعمیر و نگهداری در سیستم های قدرت تجدید ساختار شده
برنامه ریزی تعمیر و نگهداری در سیستم های قدرت تجدید ساختار شده

کتاب برنامه ریزی تعمیر و نگهداری در سیستم های قدرت تجدید ساختار شده

معرفی کتاب برنامه ریزی تعمیر و نگهداری در سیستم های قدرت تجدید ساختار شده

(4)
کتاب برنامه ریزی تعمیر و نگهداری در سیستم های قدرت تجدید ساختار شده، اثر ام. ماروالی‏ ، با ترجمه محمود فتوحی فیروزآباد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1389 توسط انتشارات دانشگاه صنعتی شریف ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

جامع دانشگاهی فنی و مهندسی کتاب های متفرقه

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(6)
10%
(2)
19%
(4)
1%
(4)
1%
(4)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: ام. ماروالی‏ ویرایش: -
مترجم: محمود فتوحی فیروزآباد تعداد صفحات: 356
انتشارات: دانشگاه صنعتی شریف وزن: 557
شابک: 9789642080236 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1389

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


 


موضوع :



  • برق

  • سیستمها

  • نگهداری و تعمیر

  • زمان‌بندی تولید


 


چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

برنامه ریزی تعمیر و نگهداری در سیستم های قدرت تجدید ساختار شده عنوان کتابی است از محمد شاهیده پور با ترجمه‌ی صابر نوری زاده که در 377 صفحه و توسط انتشارات دانشگاه صنعتی شریف، موسسه انتشارات علمی در سال 1389 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب زمان بندی تولید است. سرفصل های کتاب برنامه ریزی تعمیر و نگهداری در سیستم های قدرت تجدید ساختار شده شامل عناوین ذیل می باشد : مقدمه مرور روش های ریاضی برنامه ریزی بلند مدت تعمیرات واحد های تولیدی برنامه ریزی کوتاه مدت تولید هماهنگی برنامه ریزی بلند مدت  و کوتاه مدت واحد های تولید برنامه ریزی بلند مدت تعمیرات ... خطوط انتقال هماهنگی برنامه ریزی تعمیرات بلند مدت و… هماهنگی برنامه ریزی تعمیرات تولید و انتقال رنامه ریزی کوتاه مدت شبکه های متصل به واحدهای فتوولناییک درباره راهیان ارشد : با توجه به نکات یاد شده پیش بینی می شد که راهیان کنکور کارشناسی ارشد با مطالعه این مجموعه ضمن صرفه جویی در وقت برای تهیه منابع معتبر با مفاهیم و نکات ضروری مفیدی آشنا شوند. سری کتاب های آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد در بیش از ۳۰۰جلد حاصل تلاش فراوان دقت نظر و انتقال دانش تجربه بیش از یکصد نفر از نیروهای جوان و متخصص با تحصیلات عالی دانشگاهی از دانشگاه های معتبر می باشد. بدیهی ست هیچ کتابی خالی از اشکال و کاستی نیست. لذا از تمامی خوانندگان محترم صمیمیانه تقاضا داریم انتقادات و پیشنهادات خود را به سایت راهیان ارشد ارائه دهند تا در چاپ های بعدی مورد توجه قرار گیرد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ام. ماروالی‏

ام. ماروالی‏

در حال حاضر مطلبی درباره ام. ماروالی‏ نویسنده برنامه ریزی تعمیر و نگهداری در سیستم های قدرت تجدید ساختار شده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمود فتوحی فیروزآباد

در حال حاضر مطلبی درباره محمود فتوحی فیروزآباد مترجم کتاب برنامه ریزی تعمیر و نگهداری در سیستم های قدرت تجدید ساختار شده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمود فتوحی فیروزآباد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید