بنر بالای صفحه
طراحی و تحلیل الگوریتمها
طراحی و تحلیل الگوریتمها

کتاب طراحی و تحلیل الگوریتمها

معرفی کتاب طراحی و تحلیل الگوریتمها

(2)
کتاب طراحی و تحلیل الگوریتمها، اثر بهروز قلی زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1394 توسط انتشارات دانشگاه صنعتی شریف ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

جامع دانشگاهی فنی و مهندسی کتاب های متفرقه

محصولات مرتبط

(5)
فروش ویژه
(2)
3%
(1)
3%
(2)
16%
فروش ویژه
(4)
3%
(4)
3%
(5)
3%

مشخصات محصول

نویسنده: بهروز قلی زاده ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 400
انتشارات: دانشگاه صنعتی شریف وزن: 620
شابک: 9789642080076 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1394
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


 


موضوع :



  • الگوریتمهای کامپیوتری 

  • راهنمای آموزشی

  • کامپیوترها 

  • راهنمای آموزشی Computers


 


چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

طراحی و تحلیل الگوریتمها عنوان کتابی است از بهروز قلی زاده که در 388 صفحه و توسط انتشارات دانشگاه صنعتی شریف، موسسه انتشارات علمی در سال 1390 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب الگوریتم های کامپیوتری است. از بهروز قلی زاده، کتاب‌های : روشهای محاسبات عددی(دانشگاه صنعتی شریف، موسسه انتشارات علمی) تشریح مسائل ساختمان های گسسته(دانشگاه صنعتی شریف، موسسه انتشارات علمی) تشریح مسائل ساختمان های گسسته(دانشگاه صنعتی شریف، موسسه انتشارات علمی) کتاب حاضر صورت تکمیل شده و ویراسته کتابی درسی با نام طراحی و تحلیل الگوریتم هاست که در چند سال اخیر در گروه های ... مهندسی نرم افزار، هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر در درسی با همین عنوان تدریس می شود. کتاب طراحی و تحلیل الگوریتمها شامل سرفصل هایی با عناوین ذیل است : فصل اول : مقدمه ای بر تحلیل الگوریتم ها فصل دوم : استقرای ریاضی فصل سوم : روش تقسیم و غلبه فصل چهارم : روش های حریصانه فصل پنجم : برنامه نویسی پویا فصل ششم : روش های جستجو و پیمایش فصل هفتم : روش های پسگرد فصل هشتم : روش های انشعاب و تحدید درباره راهیان ارشد : با توجه به نکات یاد شده پیش بینی می شد که راهیان کنکور کارشناسی ارشد با مطالعه این مجموعه ضمن صرفه جویی در وقت برای تهیه منابع معتبر با مفاهیم و نکات ضروری مفیدی آشنا شوند. سری کتاب های آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد در بیش از ۳۰۰جلد حاصل تلاش فراوان دقت نظر و انتقال دانش تجربه بیش از یکصد نفر از نیروهای جوان و متخصص با تحصیلات عالی دانشگاهی از دانشگاه های معتبر می باشد. بدیهی ست هیچ کتابی خالی از اشکال و کاستی نیست. لذا از تمامی خوانندگان محترم صمیمیانه تقاضا داریم انتقادات و پیشنهادات خود را به سایت راهیان ارشد ارائه دهند تا در چاپ های بعدی مورد توجه قرار گیرد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

بهروز قلی زاده

بهروز قلی زاده

در حال حاضر مطلبی درباره بهروز قلی زاده نویسنده طراحی و تحلیل الگوریتمها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید