بنر بالای صفحه
طراحی مدارهای منطق دیجیتال به کمکVERILOG
طراحی مدارهای منطق دیجیتال به کمکVERILOG

کتاب طراحی مدارهای منطق دیجیتال به کمکVERILOG

معرفی کتاب طراحی مدارهای منطق دیجیتال به کمکVERILOG

(2)
کتاب طراحی مدارهای منطق دیجیتال به کمکVERILOG، اثر استیون دی. براون ، با ترجمه بیژن علیزاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1394 توسط انتشارات دانشگاه صنعتی شریف ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

جامع دانشگاهی فنی و مهندسی کتاب های متفرقه

محصولات مرتبط

مشخصات محصول

نویسنده: استیون دی. براون ویرایش: -
مترجم: بیژن علیزاده تعداد صفحات: 778
انتشارات: دانشگاه صنعتی شریف وزن: 1160
شابک: 9789647982979 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1394

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


 


موضوع:



  • مدارهای منطقی– طراحی

  • وریلاگ (زبان توصیفی سخت افزار کامپیوتر)

  • طراحی به کمک کامپیوتر Computer Aided Design(CAD)

  • طراحی مدارهای دیجیتالی


به همراه CD


 


چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

طراحی مدارهای منطق دیجیتال به کمک Verilog عنوان کتابی است از استیون دی براون با ترجمه‌ی احسان وریانی که در 778 صفحه و توسط انتشارات دانشگاه صنعتی شریف، موسسه انتشارات علمی در سال 1394 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب وریلاگ (زبان توصیفی سخت افزار کامپیوتر) است. کتاب طراحی مدارهای منطق دیجیتال به کمک Verilog در ده فصل و پنج پیوست به شرح ذیل آمده است : فصل اول : مفاهیم طراحی فصل دوم : مقدمه ای بر مدارهای منطقی فصل سوم : فناوری پیاده سازی فصل چهارم : پیاده سازی بهینه ی توابع منطقی فصل پنجم : نمایش اعداد و مدارهای محاسباتی فصل ششم : بلوکهای سازنده ی مدارهای ترکییی ... فصل هفتم : فلیپ _ فلاپها ، ثباتها ، شمارنده ها ، پردازشگرهای ساده فصل هشتم : مدارهای ترتیبی همزمان فصل نهم : مدارهای ترتیبی ناهمزمان فصل دهم : طراحی سیستم دیجیتال پیوست (الف) مرجع Verilog پیوست (ب) خودآموز 1 پیوست (ج) خودآموز 2 پیوست (د) خودآموز 3 پیوست (ه) ادوات تجاری واژه نامه انگلیسی _ فارسی واژه نامه فارسی _ انگلیسی فهرست راهنما درباره راهیان ارشد : با توجه به نکات یاد شده پیش بینی می شد که راهیان کنکور کارشناسی ارشد با مطالعه این مجموعه ضمن صرفه جویی در وقت برای تهیه منابع معتبر با مفاهیم و نکات ضروری مفیدی آشنا شوند. سری کتاب های آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد در بیش از ۳۰۰جلد حاصل تلاش فراوان دقت نظر و انتقال دانش تجربه بیش از یکصد نفر از نیروهای جوان و متخصص با تحصیلات عالی دانشگاهی از دانشگاه های معتبر می باشد. بدیهی ست هیچ کتابی خالی از اشکال و کاستی نیست. لذا از تمامی خوانندگان محترم صمیمیانه تقاضا داریم انتقادات و پیشنهادات خود را به سایت راهیان ارشد ارائه دهند تا در چاپ های بعدی مورد توجه قرار گیرد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

استیون دی. براون

استیون دی. براون

در حال حاضر مطلبی درباره استیون دی. براون نویسنده طراحی مدارهای منطق دیجیتال به کمکVERILOG در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

بیژن علیزاده

در حال حاضر مطلبی درباره بیژن علیزاده مترجم کتاب طراحی مدارهای منطق دیجیتال به کمکVERILOG در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بیژن علیزاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید