بنر بالای صفحه
تیغ
تیغ

کتاب تیغ

معرفی کتاب تیغ

(2)
کتاب تیغ، اثر محمدپیام بهرام پور\-امین لقاسی زاده ، با ترجمه مترجم محمدهادی حاجی بیگلو ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات تعالی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(1)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
20%
(5)
قیمت قبل
(5)
1%
(3)
9%
قیمت قبل
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • در دنیای پر از منتقد، اجازه ندهید کسی با تیغ انتقاد، رفتار یا اعصابتان را تحت کنترل درآورد و با کسب مهارت مدیریت آن، زندگی زیباتری برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.
    توضیحات
    تیغ چیه که قراره زندگی ما رو تغییر بده؟ یک‌لحظه فرض کنید که هرروز موقع بیرون رفتن از خانه، فردی در مسیر شما است که با یک تیغ موکت بری هرکسی را ببیند خط‌خطی می‌کند! در این حالت چه‌کار می‌کنید؟ مطمئنم که فرار می‌کنید و اگر ببینید فردا هم این فرد در همان‌جا حضور دارد، یا مسیر خود را عوض می‌کنید یا خودتان را مجهز می‌کنید و … بالاخره بی‌کار نمی‌نشینید و این مشکل را رفع
...
  • می‌کنید! اما افراد بسیار زیادی هستند که تیغی به‌مراتب برنده‌تر و تیزتر را روزانه به روح و روان شما می‌کشند، اما واکنشی نشان نمی‌دهید! کتاب تیغ برای همین است! این‌که اجازه ندهید کسی با تیغ به جان روح و روانتان بیفتند و البته خودتان هم این کار را برای دیگران نکنید! اگر اهل فوتبال باشید حتماً این صحنه برایتان بی‌نهایت لذت‌بخش خواهد بود که کسی قصد دارد به شما لایی بزند و شما با یک حرکت سریع توپ را از او می‌گیرید و همان توپ را گل می‌کنید! یا در شرایطی دلتان حسابی خُنَک شده،‌ مثل ‌این‌که: کسی در جمع قصد ضایع کردن یا تخریب شما را داشته باشد اما حین تخریب شما، یک اشتباه می‌کند و آبروی خودش می‌رود! در حقیقت هر زمان که بازی عوض شود و شما از یک فرد بازنده تبدیل به یک برنده شوید، لذت بسیاری زیادی خواهد داشت. کتاب تیغ، حسی مشابه همین حس‌ها را به شما هدیه می‌دهد! این‌که از انتقادهای دیگران نه‌تنها ناراحت نشوید، بلکه به شکل بسیار حرفه‌ای یک پل زیبا و محکم برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر و بزرگ‌تر بسازید. همچنین این کتاب ابزار قدرتمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد که اگر بخواهید تیغ جراحی انتقاد را برای کسی به کار ببرید، کمترین ناراحتی و چالش را داشته و بیشترین تغییرات و اصلاح را از طرف مقابل شاهد باشید.

مشخصات محصول

نویسنده: محمدپیام بهرام پور\-امین لقاسی زاده ویرایش: -
مترجم: مترجم محمدهادی حاجی بیگلو تعداد صفحات: 174
انتشارات: تعالی وزن: 160
شابک: 9786008680024 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدپیام بهرام پور\-امین لقاسی زاده

محمدپیام بهرام پور\-امین لقاسی زاده

در حال حاضر مطلبی درباره محمدپیام بهرام پور\-امین لقاسی زاده نویسنده تیغ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم محمدهادی حاجی بیگلو

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم محمدهادی حاجی بیگلو مترجم کتاب تیغ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم محمدهادی حاجی بیگلو

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید