بنر بالای صفحه
شگفتی های بدن
شگفتی های بدن

فروش ویژه

کتاب شگفتی های بدن

معرفی کتاب شگفتی های بدن

(2)
کتاب شگفتی های بدن،همراه با دی وی دی (گلاسه)، اثر ریچارد واکر ، با ترجمه لادن خانلری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پیام بهاران - زیارت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 340,000 29%

244,800

340,000 29% 244,800

محصولات مرتبط

(2)
25%
قیمت قبل
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: ریچارد واکر ویرایش: -
مترجم: لادن خانلری تعداد صفحات: 96
انتشارات: پیام بهاران - زیارت وزن: 765
شابک: 9789647789110 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(همراه با دی وی دی،کتاب برگزیده فصل به انتخاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب حاضر پیچیدگی‌های بدن را نشان می‌دهد؛ طرز اتصال ظریف استخوان‌ها، رگ‌های زیادی که خون را تأمین می‌کنند و دستگاه فوق‌ العادۀ هضم و دفع غذا. نویسنده بدن را به بخش‌های «دستگاه‌ها، سر، بخش فوقانی و بخش تحتانی» تقسیم کرده و هر بخش با تصویرهایی بسیار دقیق تشریح شده‌است. یک لوح فشرده نیز کتاب را همراهی می‌کند که به‌خصوص تصویرهایی از زیر پوست انسان دربردارد. کتاب شامل واژه‌نامه و یک فهرست راهنمای الفبایی نیز است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ریچارد واکر

ریچارد واکر

در حال حاضر مطلبی درباره ریچارد واکر نویسنده شگفتی های بدن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

لادن خانلری

در حال حاضر مطلبی درباره لادن خانلری مترجم کتاب شگفتی های بدن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

لادن خانلری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید