با ایده بوک قیمت هارو دور بزن
زنان نیرومند جوان می مانند
زنان نیرومند جوان می مانند زنان نیرومند جوان می مانند

قیمت قبل

کتاب زنان نیرومند جوان می مانند

معرفی کتاب زنان نیرومند جوان می مانند

(5)
کتاب زنان نیرومند جوان می مانند (تمرینات اروبیک در منزل یا باشگاه برای هر سنی)، اثر میریام نلسون ، با ترجمه شهره عبداللهی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1389 توسط انتشارات دایره ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 150,000

85,000

  85,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای ایروبیک

کتاب های مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: میریام نلسون ویرایش: -
مترجم: شهره عبداللهی تعداد صفحات: 400
انتشارات: دایره وزن: 417
شابک: 9789646839489 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1389
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

میریام نلسون

میریام نلسون

در حال حاضر مطلبی درباره میریام نلسون نویسنده زنان نیرومند جوان می مانند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شهره عبداللهی

در حال حاضر مطلبی درباره شهره عبداللهی مترجم کتاب زنان نیرومند جوان می مانند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شهره عبداللهی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید