بنر بالای صفحه
سرقت ‌1 سرنوشت ربوده شده
سرقت ‌1 سرنوشت ربوده شده

فروش ویژه

کتاب سرقت 1 سرنوشت ربوده شده

معرفی کتاب سرقت 1 سرنوشت ربوده شده

(2)
کتاب سرقت ‌1 سرنوشت ربوده شده، اثر جود واتسون ، با ترجمه غرال وکیلی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات پرتقال ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 169,000 29%

119,990

169,000 29% 119,990
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

داستان‌های کودکان (آمریکایی) قرن 20‌م

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جود واتسون ویرایش: -
مترجم: غرال وکیلی تعداد صفحات: 305
انتشارات: پرتقال وزن: 260
شابک: 9786004628945 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1400
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

در جلد اول مجموعه‌ی سرقت داستان از این قرار است که شبی مه‌آلود در آمستردام مردی از روی پیاده‌روی خیس پشت‌بام سقوط می‌کند. او، آلفی مک‌کویین، سارق بدنامی است که عین گربه از درودیوار خانه‌ها بالا می‌رود. آلفی در اثر اتفاقی می‌میرد اما قبل از مرگ تمام توانش را به کار می‌بندد تا حرف آخرش را به پسر نوجوانش، مارچ، بگوید. مارچ می‌فهمد خواهر دوقلویی دارد که هرگز از وجودش خبر نداشته است. پلیس او و خواهرش را به بدترین یتیم‌خانه‌ی جهان می‌فرستد. اما این پایان داستان نیست.
مارچ و جولز از اینکه مدام تحت‌فشار باشند، خسته شده‌اند. آن‌ها ... زیروبم کار پدرشان را می‌دانند. یک سرقت درست‌وحسابی کافی است تا مثل ثروتمندها زندگی کنند؛ چیزی که اکثر بچه‌ها حتی خوابش را هم نمی‌بینند.


منبع: ناشر کتاب

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب این کتاب، داستانی انگلیسی در ژانر معمایی است. در جلد اول مجموعه‌ی «سرقت»، داستان از این قرار است که شبی مه‌آلود در آمستردام مردی از روی پیاده‌روی خیس پشت‌بام سقوط می‌کند. او، «آلفی مک‌کویین»، سارق بدنامی است که عین گربه از درودیوار خانه‌ها بالا می‌رود. آلفی در اثر اتفاقی می‌میرد اما قبل از مرگ تمام توانش را به‌کار می‌بندد تا حرف آخرش را به پسر نوجوانش، «مارچ»، بگوید. مارچ، می‌فهمد خواهر دوقلویی دارد که هرگز از وجودش خبر نداشته است. پلیس او و خواهرش را به بدترین یتیم‌خانه‌ی جهان می‌فرستد، اما... .

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جود واتسون

جود واتسون

در حال حاضر مطلبی درباره جود واتسون نویسنده سرقت ‌1 سرنوشت ربوده شده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

غرال وکیلی

در حال حاضر مطلبی درباره غرال وکیلی مترجم کتاب سرقت ‌1 سرنوشت ربوده شده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

غرال وکیلی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید