بنر بالای صفحه
شخصیت گروه های خونی
شخصیت گروه های خونی

قیمت قبل

کتاب شخصیت گروه های خونی

معرفی کتاب شخصیت گروه های خونی

(5)
کتاب شخصیت گروه های خونی، اثر توشیتا کا نومی و ... ، با ترجمه گیله گل بهروزان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات نقش‌ونگار ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,100 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 150,000

110,000

  110,000

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
26%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
1%
(1)
20%

مشخصات محصول

نویسنده: توشیتا کا نومی و ... ویرایش: -
مترجم: گیله گل بهروزان تعداد صفحات: 280
انتشارات: نقش‌ونگار وزن: 306
شابک: 9789647002479 تیراژ: 1100
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

توشیتا کا نومی و ...

توشیتا کا نومی و ...

در حال حاضر مطلبی درباره توشیتا کا نومی و ... نویسنده شخصیت گروه های خونی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

گیله گل بهروزان

در حال حاضر مطلبی درباره گیله گل بهروزان مترجم کتاب شخصیت گروه های خونی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

گیله گل بهروزان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید