بنر بالای صفحه
روشهای محاسبات عددی
روشهای محاسبات عددی

کتاب روشهای محاسبات عددی

معرفی کتاب روشهای محاسبات عددی

(5)
کتاب روشهای محاسبات عددی، اثر بهروز قلی زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1391 توسط انتشارات دانشگاه صنعتی شریف ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

جامع دانشگاهی فنی و مهندسی کتاب های متفرقه

مشخصات محصول

نویسنده: بهروز قلی زاده ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 349
انتشارات: دانشگاه صنعتی شریف وزن: 520
شابک: 9789646379251 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1391

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


موضوع :


حساب عددی


چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

روشهای محاسبات عددی عنوان کتابی است از بهروز قلی زاده که در 353 صفحه و توسط انتشارات دانشگاه صنعتی شریف، موسسه انتشارات علمی در سال 1391 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب حساب عددی است. از بهروز قلی زاده، کتاب‌های : طراحی و تحلیل الگوریتمها(دانشگاه صنعتی شریف، موسسه انتشارات علمی) تشریح مسائل ساختمان های گسسته(دانشگاه صنعتی شریف، موسسه انتشارات علمی) تشریح مسائل ساختمان های گسسته(دانشگاه صنعتی شریف، موسسه انتشارات علمی) کتاب حاضر، صورت تکمیل شده درسی است که طی سال های اخیر در دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریفبا همین عنوان تدریس شده ... است. سرفصل های کتاب مطابق سرفصل های پیشنهادی شورای برنامه ریزی وزارت فرهنگ و آموزش عالی است. کتاب روشهای محاسبات عددی هشت فصل دارد که عناوین آنها عبارتند از: حل عددی معادلات غیرخطی خطاها ناپایداری در محاسبات عددی و راه های پیشگیری آنها دستگاه های معادلات خطی درون یابی مشتق گیری عددی و انتگرال گیری عددی برازش منحنی و حل معادلات دیفرانسیل هر فصل با مسائل و تمرین های مختلفی همراه است. درباره راهیان ارشد : با توجه به نکات یاد شده پیش بینی می شد که راهیان کنکور کارشناسی ارشد با مطالعه این مجموعه ضمن صرفه جویی در وقت برای تهیه منابع معتبر با مفاهیم و نکات ضروری مفیدی آشنا شوند. سری کتاب های آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد در بیش از ۳۰۰جلد حاصل تلاش فراوان دقت نظر و انتقال دانش تجربه بیش از یکصد نفر از نیروهای جوان و متخصص با تحصیلات عالی دانشگاهی از دانشگاه های معتبر می باشد. بدیهی ست هیچ کتابی خالی از اشکال و کاستی نیست. لذا از تمامی خوانندگان محترم صمیمیانه تقاضا داریم انتقادات و پیشنهادات خود را به سایت راهیان ارشد ارائه دهند تا در چاپ های بعدی مورد توجه قرار گیرد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

بهروز قلی زاده

بهروز قلی زاده

در حال حاضر مطلبی درباره بهروز قلی زاده نویسنده روشهای محاسبات عددی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید