بنر بالای صفحه
سازه های تیری تئوری های کلاسیک و پیشرفته
سازه های تیری تئوری های کلاسیک و پیشرفته

کتاب سازه های تیری تئوری های کلاسیک و پیشرفته

معرفی کتاب سازه های تیری تئوری های کلاسیک و پیشرفته

(2)
کتاب سازه های تیری تئوری های کلاسیک و پیشرفته، اثر کاررا اراسموس ، با ترجمه آرش رستمی - سعید داداشی - سامان جهانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات علم عمران ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

جامع دانشگاهی فنی و مهندسی کتاب های متفرقه

محصولات مرتبط

(4)
1%
(5)
1%
(2)
1%
(2)
1%
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: کاررا اراسموس ویرایش: -
مترجم: آرش رستمی - سعید داداشی - سامان جهانی تعداد صفحات: 228
انتشارات: علم عمران وزن: 360
شابک: 9786005176315 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1395

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


آنالیز ارتجاعی


پوسته ها


صفحه های ارتجاعی


الگوهای ریاضیحساب تغییرات


چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

سازه های تیری تئوری های کلاسیک و پیشرفته عنوان کتابی است از آرش رستمی که در 225 صفحه و توسط انتشارات نشر علم عمران ؛ در سال 1395 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب تحلیل سازه است. کتاب حاضر شامل دوازده فصل می باشد. عناوین سرفصل های کتاب سازه های تیری تئوری های کلاسیک و پیشرفته : 1- معادلات اصلی اجسام تغییرشکل پذیر پیوسته 2- نظریه اویلر- برنولی و تیموشنکو 3- نظریه بهبود یافته تیر با کشش درون صفحه: نمونه موردی انبساط خطی کامل 4- مدلهای EBBT، TBH و CLEC به صورتی منسجم و متحدالشکل 5- فرمولاسیون یکپارچه کاررا و نظری ههای پالوده شده مربوط به تیر 6- نظری ههای تیر سهموی، ... مکعب، چارکی و مرتبه N 7- مد لهای المان محدود تیری مبتنی بر فرمولاسیون یکپارچه کاررا 8- قابلیت های پوسته ای نظری ههای پالوده شده تیر 9- پایداری الاستیک خطی شده 10- تیرهای ساخته شده از مواد مدرج تابعی 11- نظریه های چند مدلی تیر از طریق روش آرلیکوئین 12- دستورالعمل ها و پیشنهادات درباره راهیان ارشد : با توجه به نکات یاد شده پیش بینی می شد که راهیان کنکور کارشناسی ارشد با مطالعه این مجموعه ضمن صرفه جویی در وقت برای تهیه منابع معتبر با مفاهیم و نکات ضروری مفیدی آشنا شوند. سری کتاب های آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد در بیش از ۳۰۰جلد حاصل تلاش فراوان دقت نظر و انتقال دانش تجربه بیش از یکصد نفر از نیروهای جوان و متخصص با تحصیلات عالی دانشگاهی از دانشگاه های معتبر می باشد. بدیهی ست هیچ کتابی خالی از اشکال و کاستی نیست. لذا از تمامی خوانندگان محترم صمیمیانه تقاضا داریم انتقادات و پیشنهادات خود را به سایت راهیان ارشد ارائه دهند تا در چاپ های بعدی مورد توجه قرار گیرد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کاررا اراسموس

کاررا اراسموس

در حال حاضر مطلبی درباره کاررا اراسموس نویسنده سازه های تیری تئوری های کلاسیک و پیشرفته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

آرش رستمی

در حال حاضر مطلبی درباره آرش رستمی مترجم کتاب سازه های تیری تئوری های کلاسیک و پیشرفته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آرش رستمی

سعید داداشی

در حال حاضر مطلبی درباره سعید داداشی مترجم کتاب سازه های تیری تئوری های کلاسیک و پیشرفته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سعید داداشی

سامان جهانی

در حال حاضر مطلبی درباره سامان جهانی مترجم کتاب سازه های تیری تئوری های کلاسیک و پیشرفته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سامان جهانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید