بنر بالای صفحه
12قانون زندگی
12قانون زندگی

کتاب 12قانون زندگی

معرفی کتاب 12قانون زندگی

(4)
کتاب 12قانون زندگی(بهزاد)، اثر جوردن بی پیترسون ، با ترجمه حمید بلوچ ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات بهزاد ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 120,000 14%

104,000

120,000 14% 104,000

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
1%
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جوردن بی پیترسون ویرایش: -
مترجم: حمید بلوچ تعداد صفحات: 400
انتشارات: بهزاد وزن: 450
شابک: 9786001990809 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

در عصر مدرن امروز، چه مفاهیمی است که باید با آنها آشنا باشیم؟ جواب این پرسش چالش‌برانگیز را پیترسون در کتابی منحصربه‌فرد ارائه داده است. او با ترکیب دانش‌های قدیمی و جدید، ارتباط غیرمنتظره‌ای میان آنها برقرار می‌کند. در «12 قانون زندگی» نه تنها به این سوال پاسخ داده شده است، بلکه مسائلی همچون انضباط، اراده، آزادی، محبت، جستجو و مسئولیت نیز مورد بررسی قرار گرفته است.


پیترسون با ارائه‌ی 12 قانون ملموس و عملی، خزانه‌ای از دانش انسانی را به خوانندگان خود معرفی می‌کند. او تمامی آنچه از علم، باورها و طبیعت انسانی آموخته، ... به شکلی چشم‌گیر در کتاب خود جمع‌آوری کرده و خواننده را در مسیری شگفت‌انگیز هدایت می‌کند.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

«وقتی حرفی برای گفتن دارید، سکوت کردن دروغ‌گویی محسوب می‌شود!» جمله‌ی فوق از پیترسون به‌خوبی روشن می‌سازد که آدمی بایستی در هر جمعی بتواند نکات و نظرات خودش را بازگو کند و از چیزی نهراسد. او همچنین در مورد مردان و ظرفیت‌های آنان مطالبی زیادی گفته است، مثلا: «اگر فکر می‌کنید که مردان خطرناک هستند، پس صبر کنید و ببینید که مردان ضعیف چقدر توانا هستند!»


پیترسون درباره‌ی رنج کشیدن هم نوشته است: «جهنم یعنی آن‌که به شدت رنج بکشید و بدانید که تقصیر خودتان است». در کتاب اشارات بسیاری هم به قدرشناسی می‌شود: «شاید ... شما آنچه را که ندارید باارزش‌تر و کاری را که انجام می‌دهید، بی‌ارزش‌تر از واقعیت تلقی می‌کنید».


در قسمت‌هایی از کتاب هم مطالبی در مورد تلاش برای بهتر شدن آمده است، مثلا: «همیشه چیزی که قرار است بشوید را بالاتر از چیزی که هستید قرار دهید!».

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جوردن بی پیترسون

جوردن بی پیترسون

در حال حاضر مطلبی درباره جوردن بی پیترسون نویسنده 12قانون زندگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حمید بلوچ

در حال حاضر مطلبی درباره حمید بلوچ مترجم کتاب 12قانون زندگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حمید بلوچ

دیدگاه کاربران

1 نظر
  • 1402/09/19 11:04:19
صفری

نویسندهٔ جوردن بی پیترسون معروف است. جوردن بی پیترسون (Jordan B. Peterson)، متخصص روان‌شناسی، نویسنده و استاد دانشگاه کانادایی است. او در 12 ژوئن 1962 متولد شد. بیشتر به خاطر آثار و عناوینی در حوزهٔ روان‌شناسی، فلسفهٔ سیاسی و موضوعات مرتبط با هویت جنسیتی و آزادی بیان شناخته می‌شود.

پیترسون به عنوان استاد دانشگاه ویتروز در کانادا فعالیت می‌کند و در حوزهٔ روان‌شناسی و روان‌شناسی اجتماعی تحقیقات انجام داده است. او با استفاده از چارچوب‌های روان‌شناسی تحلیلی و روان‌شناسی تطبیقی، به بررسی موضوعاتی مانند هویت شخصی، معنا و هدف در زندگی، مسئولیت فردی، روابط بین فردی و ساختارهای اجتماعی می‌پردازد.

یکی از کتاب‌های مشهور جوردن بی پیترسون، کتاب "قوانین برای زندگی کن" (12 Rules for Life: An Antidote to Chaos) است که در سال 2018 منتشر شد. این کتاب در مورد راهکارها و اصولی است که برای زندگی معنادار و موفق لازم است. علاوه بر آن، پیترسون در سخنرانی‌ها و پادکست‌های خود نیز به موضوعات مختلفی از جمله روانشناسی، فلسفه و سیاست می‌پردازد.


دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید