بنر بالای صفحه
طبیعت قشم
طبیعت قشم

فروش ویژه

کتاب طبیعت قشم

معرفی کتاب طبیعت قشم

(2)
کتاب طبیعت قشم (2زبانه)، اثر بیژن فرنگ دره شوری ، با ترجمه مترجم مریم واثقی پناه ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1388 توسط انتشارات آگاه ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,200 جلد، در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 50,000 29%

35,500

50,000 29% 35,500

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • کتاب طبیعت و قشم اثر بیژن فرهنگ دره شوری توسط انتشارات آگاه منتشر شده است.
    "نام "جزيره" در ذهن آدميان تصورات گوناگوني به وجود مي‌آورد. به نظر بسياري از مردم، كه دور از دريا به سر مي‌برند، جزيره سرزمين پرت و دورافتاده‌اي‌ست محصور در درياي بي‌كران، چيزي شبيه يك زندان دست‌نيافتني كه فرار از آن ممكن نيست. به نظر دريانورداني كه بيش‌تر عمر خود را در شناورهاي كوچك و بزرگ در ميان امواج و طوفان گذرانده‌اند، جزيره سرزمين امن و آرامي است كه مي‌توان به‌آسودگي قدم بر سطح استوار آن گذاشت، در سايه‌ي آرام آن آرميد و آب را بدون جيره‌بندي به هر اندازه
...
  • كه خواست نوشيد. از نظر دريانوردان، جزيره سرزمين نجات و آسودگي است... . "امروزه بسياري از مردم در فرودگاه مدرن قشم از هواپيما پياده مي‌شوند، با اتومبيل‌هاي آخرين مدل در جزيره گردش مي‌كنند، در هتل‌هاي چندستاره استراحت كرده از فروشگاه‌هاي بزرگ آن خريد مي‌كنند. تصور اينان در مورد قشم با تصور كسلاني كه پس از ماه‌ها دريانوردي و تحمل گرما، طوفان و هواي شرجي از هند و زنگبار به قشم بازمي‌گردند، و يا تصور ماهي‌گيراني كه روزهاي متمادي بر امواج بيكران شناور بوده خسته و بي‌خواب به جزيره مي‌رسند بسيار متفاوت است... . "هركس با توجه به سابقه‌ي كاري و ذهني زندگي خود تصوري در مورد جزيره‌ي قشم داد. اين تصورات گوناگون در بخشي از موارد صحيح و در بسياري از موارد گنگ، اسرارآميز و همراه است با مبالغه و افسانه‌هايي كه برخي از آن‌ها جذاب‌اند. "همه‌ي اين تصورات در مورد جزيره‌ي قشم شنيدني و زيباست ولي پس از شناخت مقدماتي روشن مي‌شود كه واقعيت زيباتر از هر داستان و افسانه‌اي است؛ قشمِ واقعي ثروتمند، متنوع و بسيار زيباست." (برگرفته از متن كتاب)

مشخصات محصول

نویسنده: بیژن فرنگ دره شوری ویرایش: -
مترجم: مترجم مریم واثقی پناه تعداد صفحات: 180
انتشارات: آگاه وزن: 720
شابک: 9789644163128 تیراژ: 2200
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار 1388

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(2زبانه(فارسی،انگلیسی)،گلاسه)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

بیژن فرنگ دره شوری

بیژن فرنگ دره شوری

در حال حاضر مطلبی درباره بیژن فرنگ دره شوری نویسنده طبیعت قشم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مریم واثقی پناه

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مریم واثقی پناه مترجم کتاب طبیعت قشم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مریم واثقی پناه

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید