بنر بالای صفحه
Exactly What to Say
Exactly What to Say Exactly What to Say Exactly What to Say

کتاب Exactly What to Say

معرفی کتاب Exactly What to Say

(2)
کتاب Exactly What to Say، اثر Phil M. Jones ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 2017 توسط انتشارات Box of Tricks ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
1%
(27)
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
34%
فروش ویژه
(5)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: Phil M. Jones ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات:
انتشارات: Box of Tricks وزن: 160
شابک: 9780692881958 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 2017

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب دقیقا چه بگوییم Exactly What To say اثر فیل ام جونز Phil M Jones



جادوی کلمات، خلاصه کتاب Exactly What To say



خیلی اوقات شانس اینکه یک مشتری شما یا رقیبتان را انتخاب کند در توانایی شما در انتخاب و گفتن کلمات مناسب در موقعیت مناسب است. اگر بخواهیم با خود روراست باشیم، تقریبا همیشه موفقیت یا عدم موفقیت افراد در هر ارتباطی، وابسته به توانایی گفتن چیزهای درست در زمان درست است. درست ... است که سخت‌کوشی، استعداد و زمان‌بندی مناسب همگی در موفقیت شما تاثیر زیادی دارند ولی همه این‌ها بدون داشتن مهارت کافی در جلوبردن بحث و رسیدن به نتایج رضایت‌بخش باعث موفقیت نمی‌شوند. اگر موقعیتی بوده که حس کردید کلمات درستی در ذهنتان نیست یا از مکالمه‌ای نتیجه‌ای که می‌خواستید را نگرفتید، نکات و آموزه‌هایی که در این کتاب نهفته است به شما چیزی را یاد می‌دهد که هرگز دوباره در چنین شرایطی قرار نگیرید. این کتاب که با هدف موفقیت در بیزینس نوشته شده است، در بسیاری از لحظات حساس زندگی به کار می‌آید. چه در حال پیداکردن کاری مناسب باشید، بخواهید یک معامله را جوش دهید و یا به دوستتان کمک کنید که مسائل را از دید دیگری ببیند، این مهارت‌ها به کارتان می‌آید. آیا شما می‌دانید در لحظات حیاتی دقیقا چه چیزی بگویید؟ اگر اینطور نیست بی‌درنگ کتاب Exactly What To say را بردارید و مطالعه کنید.



گزیده‌ای از کتاب Exactly What To say:



“Magic Words are sets of words that talk straight to the subconscious brain. The subconscious brain is a powerful tool in decision-making because it is preprogrammed through our conditioning to make decisions without overanalyzing them. It works a little like a computer—it has only “yes” and “no” outputs and can never land on a “maybe.” It is strong and decisive and moves quickly. Using words that talk straight to the part of the brain that is free from maybes and responds on reflex gives you a fair advantage in conversation and can result in you getting your own way more often.”



درباره کتاب Exactly What To say ، راهی برای مسحور کردن مخاطبین



کتاب Exactly What To say نوشته فیل ام جونز کتابی غیرداستانی در ژانر روانشناسی و بیزینس و رهبری است که در سال 2017 به منتشر شد. در این کتاب نویسنده از تجارب خود در بیش از 50 کشور در زمینه کاری استفاده می‌کند و ایده‌ای به نام کلمات جادویی را معرفی می‌کند و مثال‌هایی از نحوه استفاده از آنان را بیان می‌کند. بساری معتقدند که پس از کتاب How To Win Friends And Influence People، کتاب دقیقا چه بگوییم از موفق‌ترین کتاب‌های روانشناسی برای تحت تاثیر قرار دادن مردم است و تا حدی شاید از کتاب دیل کارنگی پیشی بگیرد، از آن‌جا که کتاب حاضر مثال‌های عملی از متدی که معرفی می‌کند نیز آورده است. در این کتاب کاربرد و تاثیر عباراتی مثل I’m Not Sure If It’s for You, But، You Have Three Options، Before You Make Your Mind Up و ده‌ها عبارت دیگر بررسی می‌شود تا خواننده با علم کامل بداند در چه موقعیتی از چه عبارتی استفاده کند تا بیشترین تاثیر را در مخاطب خود بگذارد.



جفری هیزلت، مجری چندین برنامه تلویزیونی و پادکست درباره این کتاب می‌گوید: «اجی مجی لاترجی... حالا تو یک میلیونری! این اتفاقی است که اگر توصیه‌های فیل جونز در این کتاب را دنبال کنید برای شما می‌افتد.» باب برگ، نویسنده کتاب The Go-Giver هم از تاثیر کتاب Exactly What To say چنین می‌نویسد: «دقیقا همین‌طور است که کلمات درستی که در زمان مناسب گفته می‌شوند، با اینکه جادویی نیستند، می‌توانند آثار جادویی داشته باشند.»



درباره فیل ام جونز، نویسنده کتاب Exactly What To say



فیل تنها 14 سال داشت که وارد دنیای بیزینس شد. او فقط یک سطل و یک اسفنج داشت و از ماشین شستن در آخرهفته‌ها به جایی رسید که تعدادی از دوستانش را برای ماشین شستن به جای خودش استخدام کرد و در سن 15 سالگی حقوقی بیشتر از معلمانش به جیب زد. وقتی که فیل 18 ساله بود موقعیت شغلی مدیریت فروش در شرکت دبنهام پیشنهاد شد که این کار، فیل را به جوان‌ترین مدیر فروش در تاریخ این شرکت بدل کرد. فیل همیشه در حال رشد بود و سعی داشت در حرفه‌اش قوی و قوی‌تر شود، تا جایی که با قراردادهای اسپانسر شدن برای چندین باشگاه فوتبال در پریمیر لیگ توانست حدود 240 میلیون پوند رشد اقتصادی برای شرکت داشته باشد. در سال 2008، فیل جونز تصمیم گرفت زمان آن رسیده است که آینده‌اش را صرف موفقیت دیگران کند. او تمام چیزهایی را که درباره رهبری، فروش و کسب و کار یاد گرفته بود را به صورت یک متد فروش درآورد که به هزاران نفر از صاحبان کسب و کارهای مستقل در انگلستان معرفی کرد. با همین هدف، فیل 8  کتاب پرفروش نوشت، دو برنامه برای آدیبل تولید کرد و بیش از 2500 ارائه در 57 کشور جهان داشته است. تاکنون بیش از دو میلیون نفر در جهان، که هم شامل افراد معمولی و هم  رهبران و حرفه‌ای‌های زمینه بیزینس می‌شود، از آموزه‌های فیل جونز بهره برده‌اند. فیل هم اکنون در فلوریدا به همراه همسرش زندگی می‌کند.







نویسنده

مختصری درباره نویسنده

Phil M. Jones

Phil M. Jones

در حال حاضر مطلبی درباره Phil M. Jones نویسنده Exactly What to Say در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید