بنر بالای صفحه
فراوانی مطلق روزشمار زنانی که به دنبال آرامش اند قطع رقعی
فراوانی مطلق روزشمار زنانی که به دنبال آرامش اند قطع رقعی

فروش ویژه

کتاب فراوانی مطلق روزشمار زنانی که به دنبال آرامش اند قطع رقعی

معرفی کتاب فراوانی مطلق روزشمار زنانی که به دنبال آرامش اند قطع رقعی

(5)
کتاب فراوانی مطلق (روزشمار زنانی که به دنبال آرامش اند)،(شمیز،رقعی،روزنه)، اثر سارابان براناک ، با ترجمه فاطمه معتمدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات روزنه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 475,000 21%

375,250

475,000 21% 375,250

محصولات مرتبط

(2)
18%
فروش ویژه
(5)
23%
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
18%
قیمت قبل
(4)
21%
فروش ویژه
(1)
22%
فروش ویژه
(5)
23%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب فراوانی مطلق روزشمار زنانی که به دنیال آرامش اند نشر روزنه نویسنده معتمدی منتشر شد
    اثری است از سارا بان براناک به ترجمۀ فاطمه معتمدی و چاپ انتشارات روزنه. فراوانی مطلق مسیری است خلاق و عملی، لبریز از سادگی هایی شادی آور که به شما کمک خواهد کرد از طریق درس های ملایمِ آرامش و شادی، زندگی واقعی و اصیلی را که برای آن به دنیا آمده اید، بیابید. در فصل اول با شش اصل فراوانی مطلق و نحوۀ تاثیرشان آشنا خواهید شد؛ فصل بعد به حفاری خودِ اصیلتان اختصاص یافته است و پس از آن هر فصل، روی یافتن اصالت شما در امور روزانه تان تامل می کند.

مشخصات محصول

نویسنده: سارابان براناک ویرایش: -
مترجم: فاطمه معتمدی تعداد صفحات: 806
انتشارات: روزنه وزن: 894
شابک: 9799643341809 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(زندگی معنوی زنان،مدی تیشن،سادگی،خودشناسی،خودسازی،خودکاوی...)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سارابان براناک

سارابان براناک

در حال حاضر مطلبی درباره سارابان براناک نویسنده فراوانی مطلق روزشمار زنانی که به دنبال آرامش اند قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فاطمه معتمدی

در حال حاضر مطلبی درباره فاطمه معتمدی مترجم کتاب فراوانی مطلق روزشمار زنانی که به دنبال آرامش اند قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فاطمه معتمدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید