بنر بالای صفحه
مردم در قفس
مردم در قفس

فروش ویژه

کتاب مردم در قفس

معرفی کتاب مردم در قفس

(5)
کتاب مردم در قفس (طنز نوشته هایی از فرناندو سورنتینو،دینو بوتزاتی،اسلاومیر مروژک،جان ویلارد و...)،(شمیز،رقعی،مروارید)، اثر فراندو سورنتینو و دیگران ، با ترجمه حسین یعقوبی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات مروارید ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 440 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 33,000 22%

25,740

33,000 22% 25,740

محصولات مرتبط

(2)
6%
(6)
21%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب مردم در قفس طنز اثر فراندو سورنتینو توسط انتشارات مروارید منتشر شده است.
    ما آدم ها قابل پیش بینی نیستیم . محبتمان  با نیشگون و سقلمه همراه است و مهر و علاقه مان با مشت و پس گردنی. با صفت روشنفکر به هم اهانت  می‌کنیم. آن قدر ضد و نقیض رفتار میکنیم که برای یکدیگر همزمان در زندگی شخصی و خانوادگی آرزوی خوشبختی می‌کنیم. چیزی که  ما از فضای باز سیاسی فهمیدیم این امکان بود که برویم پیش رئیسمان و به او بگوییم بزغاله، فضای باز سیاسی که به مدد دموکراسی‌ای که از بالا به سرمان نازل شد. به ما این امکان را داد که از همه‌ی کشور های دنیا پیش بیفتیم و با
...
  • ادامه این روند به زودی زندانیان ما در انتخاباتی کاملا آزاد روسای زندان ها را بای رای اکثریت از میان خود انتخاب خواهند کرد.

مشخصات محصول

نویسنده: فراندو سورنتینو و دیگران ویرایش: -
مترجم: حسین یعقوبی تعداد صفحات: 134
انتشارات: مروارید وزن: 180
شابک: 9789641918929 تیراژ: 440
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1400

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مجموعه داستان های طنزآمیز کوتاه،گردآور:حسین یعقوبی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فراندو سورنتینو و دیگران

فراندو سورنتینو و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره فراندو سورنتینو و دیگران نویسنده مردم در قفس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسین یعقوبی

در حال حاضر مطلبی درباره حسین یعقوبی مترجم کتاب مردم در قفس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسین یعقوبی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید