ایرادی در کار است
ایرادی در کار است

فروش ویژه

کتاب ایرادی در کار است

معرفی کتاب ایرادی در کار است

(4)
کتاب ایرادی در کار است (لانومالی)،(شمیز،رقعی،شما)، اثر اروه لوته لیه ، با ترجمه محمود سلطانیه - حامد فولادوند ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات بهجت - شما ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 220,000 26%

162,800

220,000 26% 162,800
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

برندگان جوایز جایزه گنکور فرانسه

محصولات مرتبط

(6)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
6%
(4)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
34%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب ایرادی در کار است اثر اروه لوته لیه، ترجمه محمود سلطانیه، حامد فولادوند. نشربهجت منتشر شده است
    رمان برنده‌ی گُنکور 2020 در زبان فارسی
    این رمان بخشی از وجود ما را کاوش می‌کند که همیشه در تلاش بودیم  از آن فرار کنیم. اثری ماندگار که در آن منطق و خرافات در کنار هم قرار می‌گیرند.
    یک چیز قابل تحسین وجود دارد که همیشه از دانش ، هوش و حتی نبوغ پیشی می‌گیرد و آن عدم درک است. در ژوئن 2021 ، رویدادی دیوانه‌کننده در پرواز پاریس-نیویورک زندگی صدها انسان را به هم میریزد. فرود اضطراری و قرنطینه کردن مسافران و خدمه نشان می‌دهد که چیزی “ناجور” و نامرسوم مشاهده شده، نوعی “آنومالی” Anomalie  و ناهمخوانی در این رویدادِ مرموز ذهنیت متخصصان را مشغول و نگران کرده است. به زبانی دیگر، چیزی در این قضیه می‌لنگد و “ایرادی در کار است”.





مشخصات محصول

نویسنده: اروه لوته لیه ویرایش: -
مترجم: محمود سلطانیه - حامد فولادوند تعداد صفحات: 369
انتشارات: بهجت - شما وزن: 380
شابک: 9786226517423 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های فرانسه،قرن 20م،برنده جایزه ادبی گنکور فرانسه 2020)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اروه لوته لیه

اروه لوته لیه

در حال حاضر مطلبی درباره اروه لوته لیه نویسنده ایرادی در کار است در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمود سلطانیه

در حال حاضر مطلبی درباره محمود سلطانیه مترجم کتاب ایرادی در کار است در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمود سلطانیه

حامد فولادوند

در حال حاضر مطلبی درباره حامد فولادوند مترجم کتاب ایرادی در کار است در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حامد فولادوند

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید