بنر بالای صفحه
رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند
رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند

فروش ویژه

کتاب رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند

معرفی کتاب رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند

(4)
کتاب رازهایی درباره ی زندگی که هر فردی باید بداند، اثر باربارا دی آنجلیس ، با ترجمه هادی ابراهیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 359,900 26%

266,326

359,900 26% 266,326

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند اثر بارابارا دی آنجلیس ترجمه هادی ابراهیمی نشر نسل نواندیش منتشر شده است 
    باربارا دی آنجلیس در کتاب رازهایی درباره ی زندگی ، پرده از ده راز عمیق و مهم زندگانی برداشته و راه رسیدن به صلح و آرامش درونی و نیز رضایت احساسی و عاطفی را به خوبی نشان داده است .
    کتاب رازهایی درباره ی زندگی ، درباره آن چیزی است که همه ی ما در زندگی آن را جستجو می کنیم . آزادی واقعی و درونی . آن نوع از آزادی و سبکبالی که قدسیان و عارفان همواره در طول تاریخ راجع به آن نوشته اند . این نوع از آزادی در به دست آوردن آنچه در نهایت
...
  • از دست خواهید داد نیست .
    کتاب رازهایی درباره ی زندگی حاوی مهم ترین درس ها درباره ی زندگی است که باربارا دی آنجلیس ظرف سی سال گذشته در عمیق ترین و متحول ترین سفرهای احساسی _ معنوی خود آموخته است .
     
    گزیده ای از کتاب رازهایی درباره ی زندگی :
     راز (1) : تمامی آنچه به منظور خوشحالی و خوشبختی واقعی بدان نیاز دارید در درون خودتان است .
    راز (2) : هدف زندگانی آن است که تمامی توانایی های بالقوه ی خود در مقام انسان را شکوفا و بهترین خویشتن خویش و نیز بیشترین رشد و شکوفایی را از خود ظاهر سازید .
    راز (3) : تغییر نه تنها میسر و امکان پذیر بلکه اجتناب ناپذیر است ، بنابراین خود را تسلیم جریان زندگی سازید .
    راز (4) : تمامی مشکلات ، موانع و مصائب زندگی در واقع درس هایی آموزنده اند که به لباس مبدل درآمده اند . بنابراین آن ها را گرامی بدارید و از آن ها بیاموزید .
    راز (5) : تلقی شما از واقعیت ساخته و پرداخته ی فکر و ذهن شماست ، بنابراین بیاموزید که ذهنتان را دوستدار خود کنید .
    راز (6) : ترس ، سرزندگی و نشاط را از شما می رباید ، بیاموزید که جرات و شهامت تان را از ترستان قوی تر سازید .
    راز (7) : مادامی که خودتان را دوست نداشته باشید و به خودتان عشق نورزید قادر نخواهید بود به کسی عشق بورزید یا از عشق بهره مند شوید .
    راز (8) : تمامی روابط آیینه هایی هستند که خودتان را به شما نشان می دهند و تمامی مردم نیز آموزگارتان به شمار می آیند .
    راز (9) : آزادی واقعی در نحوه ی پاسخ دهی ، واکنش و رفتار شما در قبال دنیا و آنچه برایتان اتفاق می افتد نهفته است نه در بخت و اقبال و سهل گیری ایام و روزگار .
    راز (10) پرسش هر چه باشد ، پاسخ همواره عشق است .

مشخصات محصول

نویسنده: باربارا دی آنجلیس ویرایش: -
مترجم: هادی ابراهیمی تعداد صفحات: 420
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 474
شابک: 9789644120497 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

باربارا دی آنجلیس

باربارا دی آنجلیس

در حال حاضر مطلبی درباره باربارا دی آنجلیس نویسنده رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

هادی ابراهیمی

در حال حاضر مطلبی درباره هادی ابراهیمی مترجم کتاب رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

هادی ابراهیمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید