بنر بالای صفحه
مغازه جادویی نشر کتاب مجازی
مغازه جادویی نشر کتاب مجازی

فروش ویژه

کتاب مغازه جادویی نشر کتاب مجازی

معرفی کتاب مغازه جادویی نشر کتاب مجازی

(6)
کتاب مغازه ی جادویی، اثر جیمز.آر.دوتی ، با ترجمه فروزان صاعدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کتاب مجازی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 130,000 21%

102,700

130,000 21% 102,700

محصولات مرتبط

(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
31%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل
(5)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • تعریف و تحسین از کتاب مغازه‌ی جادویی
  • مقدمه
  • چیزهای زیبا
  • بخش اول: ورود به مغازه‌ی جادویی
  • یک: جادوی واقعی
  • دو: بدن در حال آرامش
  • ترفند شماره‌ی ۱ روث: آرام کردن بدن
  • سه: فکر کردن به فکر کردن
  • ترفند شماره‌ی ۲ روث: رام کردن ذهن.
  • چهار: دردهای رو به رشد
  • ترفند شماره‌ی ۳ روث: باز کردن قلب
  • پنج: سه آرزو
  • ترفند شماره‌ی ۴ روث: مشخص کردن قصد و نیت
  • بخش دوم: اسرار مغز
  • شش: خودت را وقف کارت کن
  • هفت: غیرقابل‌قبول
  • هشت: این جراحی مغز نیست
  • نه: سلطان هیچ
  • بخش سوم: اسرار قلب
  • ده: تسلیم شدن

مشخصات محصول

نویسنده: جیمز.آر.دوتی ویرایش: -
مترجم: فروزان صاعدی تعداد صفحات: 231
انتشارات: کتاب مجازی وزن: 240
شابک: 9786229801048 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(سرگذشت نامه جراحان مغز و اعصاب ایالات متحده،شفقت،نوع دوستی،جسم و جان)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب

مقدمه

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

مقدمه

تقدیم به روث و همه‌ی کسانی که مانند او بصیرت و خرد سخاوتمندانه به آن‌ها اعطاشده است. تقدیم به جناب دالایی لاما که همچنان معنای شفقت را از ایشان می‌آموزم. . تقدیم به همسرم، ماشا، و فرزندانم: جنیفر، سباستین و الكساندر، که هرروز الهام‌بخش من هستند.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

چیزهای زیبا
پوست سر هنگام جدا شدن از جمجمه، صدای خاصی ایجاد می‌کند صدایی مانند کنده شدن یک‌تکه‌ی بزرگ ولکرو که از منبع خود جدا می‌شود. این صدا به‌نوعی بلند، عصبانی و کمی غمگین کننده است. در دانشکده‌ی پزشکی، کلاسی برای آموزش اصوات و بوی جراحی مغز به شما وجود ندارد، درصورتی‌که چنین کلاس‌هایی باید باشند. کلاس‌هایی برای آموزش وزوز سنگین مته، وقتی صدای اروی استخوان بلند می‌شود. صدای اره‌ای که سوراخ‌هایی که مته ایجاد کرده را در یک خط مستقیم برش می‌دهد و اتاق عمل را پر از بوی خاک‌اره‌ی تابستانی می‌کند؛ صدای زیاد و ناخواسته‌ای که هنگام برداشتن ... جمجمه از سخت‌شامه - کیسه‌ی ضخیمی که مغز را می‌پوشاند و به‌عنوان آخرین خط دفاعی آن در برابر دنیای بیرون عمل می‌کند- به گوش می‌رسد.
و به‌عنوان آخرین خط دفاعی آن در برابر دنیای بیرون عمل می‌کند؛ صدای قیچی‌ای که به آهستگی سخت‌شامه را شکاف می‌دهد. هنگامی‌که مغز در معرض دید قرار می‌گیرد، می‌توان مشاهده کرد که ریتم حرکت آن با هر ضربان قلب هماهنگ است و گاهی به نظر می‌رسد صدای ناله‌ی مغز را در اعتراض به برهنگی و آسیب‌پذیری‌اش - رازهایی که زیر نورهای خشن اتاق عمل برای همه آشکار می‌شوند - می‌توان شنید.
پسربچه در لباس بیمارستان کوچک به نظر می‌رسد و انگار دارد تخت را - که منتظر ورود به اتاق عمل است - می‌بلعد.
- مامانیم برام دعا کرده. اون برای تو هم دعا می کنه.
من صدای نفس و بازدم مادر آن پسربچه را پس از شنیدن این حرف، با صدای بلند می‌شنوم و میدانم که سعی می‌کند برای پسرش شجاع و قوی باشد، شاید هم برای خودش، شاید حتی برای من. دوستم را لای موهای پسربچه می‌کشم. موهای بلند قهوه‌ای و ظریفی دارد. هنوز بچه به نظر می‌رسد. به من می‌گوید که به‌تازگی روز تولدش بوده است.
قهرمان، میخوای دوباره برات توضیح بدم که امروز قراره چه اتفاقی بیفته یا حاضری؟
خوشش می‌آمد وقتی او را «قهرمان» يا «رفيق» صدا می‌زدم.
- قراره بخوابم. تو هم قراره اون چیز زشت‌رو ازسرم بیرون بیاری تا دیگه درد نکنه. بعدشم میتونم مامان و مامانیم رو ببینم.
«چیز زشت» یا مدولوبلاستوما، شایع‌ترین تومور بدخیم مغزی در کودکان است و در حفره‌ی خلفی (بستر جمجمه) قرار دارد. تلفظ مدولوبلاستوما برای بزرگسالان هم آسان نیست، چه برسد به کودکی چهارساله، حالا هرچقدر هم باهوش و استثنایی باشد. تومورهای مغزی کودکان واقعاً چیزهای زشتی هستند. بنابراین من با این اصطلاح موافقم. مدولوبلاستواها مهاجمانی بدشکل و غالباً عجیب هستند که تقارن حساس مغز را به هم می‌ریزند. آن‌ها بین دو لوب مخچه شروع به رشد می‌کنند و درنهایت نه‌تنها مخچه، بلکه ساقه‌ی مغز را نیز فشرده می‌کنند تا این‌که مسیرهایی را که به مایع مغزی اجازه‌ی گردش می‌دهند، مسدود کنند. مغز یکی از زیباترین چیزهایی است که تابه‌حال دیده‌ام و کشف اسرار و یافتن راه‌هایی برای درمان آن امتیازی است که هرگز آن را بدیهی تلقی نکرده‌ام.
- به نظر من که حاضری. منم میرم ماسک ابرقهرمانیم رو بزنم. توی اتاق روشن می‌بینمت.
او به من لبخند می‌زند. ماسک جراحی و اتاق عمل برایش ترسناک‌اند...

پشت جلد

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پشت جلد

« این کتاب، داستان قابل‌توجه تلاش یک جراح مغز و اعصاب برای کشف رمز و راز ارتباط بین مغز و قلب را بیان می‌کند. داستان زندگی دکتر جیمز دوتی از کودکی، وقتی‌که با یک مهربانی، مسیر زندگی‌اش تغییر کرد تا بزرگ‌سالی، وقتی‌که مرکزی برای مطالعه‌ی شفقت در دانشگاه استنفورد تأسیس نمود، نشان می‌دهد که چگونه هر یک از ما می‌توانیم باعث ایجاد تفاوت شویم. مطمئناً بسیاری از خوانندگان، تحت تأثیر این داستان الهام‌بخش قرار خواهند گرفت و قلب‌های خود را بازخواهند کرد تا ببینند چه‌کاری می‌توانند برای دیگران انجام دهند.»

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جیمز.آر.دوتی

جیمز.آر.دوتی

در حال حاضر مطلبی درباره جیمز.آر.دوتی نویسنده مغازه جادویی نشر کتاب مجازی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فروزان صاعدی

در حال حاضر مطلبی درباره فروزان صاعدی مترجم کتاب مغازه جادویی نشر کتاب مجازی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فروزان صاعدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید