بنر بالای صفحه
شهرهای هوشمند
شهرهای هوشمند

قیمت قبل

کتاب شهرهای هوشمند

معرفی کتاب شهرهای هوشمند

(5)
کتاب شهرهای هوشمند(دامیز)آوند دانش، اثر جاناتان ریچنتال ، با ترجمه امیر فرشچی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات آوند دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 100 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 425,000

220,000

  220,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های دامیز

محصولات مرتبط

(4)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب های دامیز شهرهای هوشمند اثر جاناتان ریچنتال ترجمه امیر فرشچی نشر آوند دانش منتشر شده است
    درباره کتاب
    ایجاد جوامع کارآمد و موثر، موفق و سالم همه و همه نیازمند راهکارهای نوین و خلاقانه است. در این کتاب با ابزارهای لازم برای آماده سازی و طرح ریزی شهرها برای آینده را می شناسید. هم چنین گام های ایجاد کردن استراتژی شهر هوشمند را با تمرکز بر برخی مفاهیم مانند انرژی پاک، دیجیتال سازی و شکل های جدید حمل و نقل می آموزید. علاوه بر آن در این اثر به موارد زیر پرداخته شده است:
    تامین مالی استراتژی
    پرداختن به بحران اقلیمی
    افزایش فرصت های شغلی
...
  • و اقتصادی 
    تعریف شهر هوشمند و...

مشخصات محصول

نویسنده: جاناتان ریچنتال ویرایش: -
مترجم: امیر فرشچی تعداد صفحات: 384
انتشارات: آوند دانش وزن: 597
شابک: 9786222620561 تیراژ: 100
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1401
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(شهرهای هوشمند)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جاناتان ریچنتال

جاناتان ریچنتال

در حال حاضر مطلبی درباره جاناتان ریچنتال نویسنده شهرهای هوشمند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

امیر فرشچی

در حال حاضر مطلبی درباره امیر فرشچی مترجم کتاب شهرهای هوشمند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

امیر فرشچی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید