بنر بالای صفحه
غیرممکن کمی دیرتر ممکن است
غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

فروش ویژه

کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

معرفی کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

(6)
کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است (زندگی همراه با هدف و عشق)، اثر آرت برگ ، با ترجمه سهیلا موسوی رضوی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات درسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 26%

111,000

150,000 26% 111,000

محصولات مرتبط

(2)
19%
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است زندگی همراه با هدف و عشق اثر آرت برگ ترجمه سهیلا موسوی رضوی نشر درسا منتشر شده است
    اگر فکر می‌کنید غمگین هستید و هیچ راهی برای فائق شدن بر آن ندارید، این کتاب برای شماست. پیام نویسنده تنها برای کسانی نیست که با فجایعی خاص روبرو شده و متحمل رنج فراوانند،  بلکه برای کسانی هم هست که در جستجوی مفهوم سرنوشت خود هستند. آنان که می‌خواهند  بدانند زندگیشان واقعاً اهمیت دارد، کسانی که می‌خواهند  بدانند آنان نیز با وجود تمام درد‌ها و ناکامی‌های زندگیشان، می‌توانند صعود کنند.
    نویسنده که در حین رانندگی تصادف شدیدی
...
  • باعث فلج شدن کامل او شده است از استقامت خود می گوید. او دیگر نمی‌تواند دوباره راه برود، کار کند یا زندگی مستقل داشته باشد، اما با وجود این به تنهایی و بدون کمک دیگران توانست به زندگی‌اش معنا و مفهوم تازه‌ای ببخشد. حتی علیرغم آنچه دکتر‌ها به وی گفته بودند توانست ازدواج کند و صاحب دو بچه شود و یکی از سخنوران انگیزشی بسیار محبوب در آمریکا گردد. این مرد ثابت می‌کند که تأکید بر آنچه قلب شما می‌گوید  کلید خوشبختی هر کسی است. سرگذشت او خنده را با اشک شوق به چشم می‌آورد.  تجربیات زندگی‌اش  می‌تواند تأثیر عظیمی در زندگی شما بگذارد. او مجموعه  باورهای بنیادی را در زندگی  توضیح  می‌دهد. گاهی شکست  می‌تواند آموزگار بزرگی باشد. غیرممکن کمی دیر‌تر ممکن می‌شود، غیرممکن را ممکن سازید.

مشخصات محصول

نویسنده: آرت برگ ویرایش: -
مترجم: سهیلا موسوی رضوی تعداد صفحات: 280
انتشارات: درسا وزن: 321
شابک: 9789646104655 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آرت برگ

آرت برگ

در حال حاضر مطلبی درباره آرت برگ نویسنده غیرممکن کمی دیرتر ممکن است در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سهیلا موسوی رضوی

در حال حاضر مطلبی درباره سهیلا موسوی رضوی مترجم کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سهیلا موسوی رضوی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید