بنر بالای صفحه
هوشمندانه کار کنید سخت کار نکنید
هوشمندانه کار کنید سخت کار نکنید

فروش ویژه

کتاب هوشمندانه کار کنید سخت کار نکنید

معرفی کتاب هوشمندانه کار کنید سخت کار نکنید

(2)
کتاب هوشمندانه کار کنید،سخت کار نکنید، اثر جک کالیس - مایکل لوبایف ، با ترجمه شهروز فرهنگ ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات توسعه آموزش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 180,000 29%

129,600

180,000 29% 129,600

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(2)
14%
قیمت قبل
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب هوشمندانه کار کنید سخت کار کنید نشر توسعه آموزش نویسنده فرهنگ منتشر شد
    «جک کالیس» (1923-1998) و «مایکل لبوف» (1942- ) نویسندگان کتاب «هوشمندانه کار کنید، سخت کار نکنید»، در کتاب حاضر، سعی داشته‌اند تا چند تکنیک ساده و عملی به مخاطب معرفی و آموزش دهند، تا مخاطبان بتواند از وقت و انرژی خود بهترین استفاده را برند. برنامه‌ریزی اثرگذار؛ سازمان‌دهی؛ تغییر نگرش؛ سود بردن از تغییر محل کار و... از موضوعاتی است که در راستای رسیدن به تکنیک‌های مورد بحث، بررسی شده‌اند. در این بررسی مخاطبان خواهند آموخت که اعتماد به نفس خود را حفظ کنند و تغییرات عمده‌ای
...
  • را که در مشاغل و زندگی‌شان شکل می‌گیرد بپذیرند و از آن‌ها به بهترین نحو ممکن برای رسیدن به موفقیت بهره گیرند. در بخشی از فصل سازمان‌دهی کنید این کتاب می‌خوانید: «توماس کارلایل، نویسنده اسکالتندی قرن نوزدهم، گفته است: انسان، حیوانی ابزارساز است... بدون ابزار او هیچ است و با ابزار همه‌چیز است. باید این سخنان ارزشمند را به خاطر سپرد. چند بار در جریان یک تلاش ناموفق متوجه شده‌اید که داشتن ابزار ویژه می‌تواند موجب صرفه‌جویی زیاد در وقت و انرژی شما شود و از خستگی‌تان جلوگیری کند؟ در صورتی که بخواهیم اتومبیل یا وسایل منزل را تعمیر کنیم، این تجربه برای ما بسیار پرمعنا است. علت این است که ما در این حال ابزار را لمس می‌کنیم. بسیاری از ابزارها واقعاً چنین هستند، اما برای بهترین استفاده از این راهنمایی باید درباره «ابزار» وسیع‌تر صحبت کنیم ابزار هر چیزی است که برای رسیدن به هدف به ما کمک می‌کند. صرف‌نظر از هدف یا فعالیتی که انجام می‌دهیم. همه‌جا به ابزار نیاز داریم...» دکتر «شهروز فرهنگ بیگوند» این کتاب را به فارسی برگردانده است. که از ایشان کتاب‌های دیگری چون «از شوهرت مراقبت کن»، «10 کار احمقانه که زندگی زن‌ها را خراب می‌کند»،«10 کار احمقانه که زندگی مردها را خراب می‌کند»، «چگونه بر استرس و اضطراب غلبه کنیم؟» و ... توسط نشر «استاندارد» نیز منتشر شده است.

مشخصات محصول

نویسنده: جک کالیس - مایکل لوبایف ویرایش: -
مترجم: شهروز فرهنگ تعداد صفحات: 224
انتشارات: توسعه آموزش وزن: 278
شابک: 9786006689203 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های روانشناسی کار،مدیریت فشار روانی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جک کالیس

جک کالیس

در حال حاضر مطلبی درباره جک کالیس نویسنده هوشمندانه کار کنید سخت کار نکنید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مایکل لوبایف

مایکل لوبایف

در حال حاضر مطلبی درباره مایکل لوبایف نویسنده هوشمندانه کار کنید سخت کار نکنید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شهروز فرهنگ

در حال حاضر مطلبی درباره شهروز فرهنگ مترجم کتاب هوشمندانه کار کنید سخت کار نکنید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شهروز فرهنگ

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید