بنر بالای صفحه
ادبیات امروز سفرنامه 1
ادبیات امروز سفرنامه 1

فروش ویژه

کتاب ادبیات امروز سفرنامه 1

معرفی کتاب ادبیات امروز سفرنامه 1

(4)
کتاب ادبیات امروز،سفرنامه 1 (جانستان کابلستان:روایت سفر به افغانستان)، اثر رضا امیرخانی ، با ترجمه مترجم آرتوش بوداقیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات افق ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 135,000 26%

99,900

135,000 26% 99,900

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
23%
(2)
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: رضا امیرخانی ویرایش: -
مترجم: مترجم آرتوش بوداقیان تعداد صفحات: 352
انتشارات: افق وزن: 459
شابک: 9789643697372 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(عکاس:الیاس پیراسته،احسان عباسی،موضوع عکس:افغانستان)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رضا امیرخانی

رضا امیرخانی

زاده ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۵۲ در تهران، نویسنده و منتقد ادبی که چند صباحی نیز رئیس هیئت مدیره انجمن قلم ایران بود. امیرخانی بجز داستان کوتاه، داستان بلند و رمان، در فرم سفرنامه‎نویسی نیز آثار چندی را خلق کرده است. سال ۱۳۷۰ بود که برای تحصیلات آکادمیک وارد دانشگاه صنعتی شریف شد و مهندسی مکانیک رشته‌ای بود که در آن فارغ‌التحصیل شد.

از جمله ماجراجویانه‌ترین مراحل زندگی رضا امیرخانی، دریافت گواهینامه‌ی خلبانی، در شرایطی بود که هنوز سنش به عدد ۲۰ هم نرسیده بود! و از این لحاظ او رکورددار جوان‌ترین خلبان ایرانی نیز هست.

نخستین رمان امیرخانی «ارمیا» نام داشت که در سال ۱۳۷۴ منتشر شد. رمانی با نگاهی انتقادی که برهه‌ای از تاریخ معاصر ایران را مورد ریزبینی و نقد قرار می‎داد. این رمان با آنکه خام‌دستیِ کار اول یک نویسنده را با خود به همراه داشت، اما موفق شد در جشنواره آثار بیست سال دفاع مقدس رمان برگزیده شود.

اما کتابی که سبب شد نام رضا امیرخانی در میان دایره انبوهی از مخاطبان بر سر زبان‌ها بیفتد بدون شک «من او» بود. رمانی که در سال ۱۳۷۸ به چاپ رسید و با توجه به زمینه کتاب که وقایع آن در تهران قدیم می‌گذشت، رضا امیرخانی حدود ۲ سال روی آثار مربوط به تهران قدیم تحقیق کرد.

بر اساس ادعای وب‌سایت شخصی رضا امیرخانی، مجموعاً بیش از ۶۰۰ هزار نسخه از آثارش تاکنون به فروش رفته و از این لحاظ او یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان معاصر ایرانی است.

قیدار، نفحات نفت، داستان سیستان، بیوتن، رهش، نیم دانگ پیونگ یانگ و منِ او از جمله آثار رضا امیرخانی در جهان ادبیات معاصر فارسی است.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم آرتوش بوداقیان

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم آرتوش بوداقیان مترجم کتاب ادبیات امروز سفرنامه 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم آرتوش بوداقیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید