بنر بالای صفحه
اسرار حیات و مرگ
اسرار حیات و مرگ

فروش ویژه

کتاب اسرار حیات و مرگ

معرفی کتاب اسرار حیات و مرگ

(5)
کتاب اسرار حیات و مرگ (بر حسب آموزه های معابد مصر باستان)، اثر آنل ، با ترجمه شهلا المعی - منیژه کیافر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات المعی - کیافر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 21%

118,500

150,000 21% 118,500

محصولات مرتبط

(4)
قیمت قبل
(2)
16%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
19%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب اسرار حیات و مرگ برحسب آموزه های معابد مصر باستان نشر المعی،کیافر نویسنده المعی،کیافر منتشر شد
    نویسنده در این کتاب، به بررسی موضوع اسرار حیات و مرگ بر حسب آموزه‌های مصر باستان پرداخته است. بدین ترتیب نخست دربارة حیات قبل از تولد بشر توضیحاتی ارائه شده و سپس موضوع مرگ به عنوان حاصل حیات به بحث گذارده شده است. در ادامه، در راستای تبیین موضوع به آیین‌های مذهبی و مراسم سوگواری مصریان اشاره و نیز دربارة آیین پرستش آنه ، به ویژه پرستش خورشید و «ازیریس»، نکاتی بیان شده است. در پایان نیز پس از معرفی کتاب «مردگان مصریان» که مجموعه‌ای از اوراد،
...
  • نیایش‌های روحانی و دستورالعمل‌های سحرآمیز است، به ارائة توضیحاتی دربارة بهشت، برزخ و دوزخ پرداخته شده و در نتیجة مباحث نیز آورده شده است.

مشخصات محصول

نویسنده: آنل ویرایش: -
مترجم: شهلا المعی - منیژه کیافر تعداد صفحات: 340
انتشارات: المعی - کیافر وزن: 450
شابک: 9789647553506 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آنل

آنل

در حال حاضر مطلبی درباره آنل نویسنده اسرار حیات و مرگ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شهلا المعی

در حال حاضر مطلبی درباره شهلا المعی مترجم کتاب اسرار حیات و مرگ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شهلا المعی

منیژه کیافر

در حال حاضر مطلبی درباره منیژه کیافر مترجم کتاب اسرار حیات و مرگ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

منیژه کیافر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید