بنر بالای صفحه
ساخت شکنی دورکیم
ساخت شکنی دورکیم

کتاب ساخت شکنی دورکیم

معرفی کتاب ساخت شکنی دورکیم

(2)
کتاب ساخت شکنی دورکیم، اثر جنیفر لمان ، با ترجمه شهناز مسمی پرست ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1390 توسط انتشارات مهرویستا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
3%
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(1)
3%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • دوركيم در دسته‌ي انسان‌گرايان جاي مي‌گيرد، نخست به اين دليل كه هستي‌شناسي‌اش سوژه‌گرايي جمعي را وارد ميدان مي‌كند. از نظر دوركيم، "جامعه" يك موجود زنده و آگاه است. ارگانسيم‌گرايي او ماترياليسم (ارگانيسم جمعي/ زيست‌شناسي) و ايده‌آليسم (آگاهي جمعي/ روان‌شناسي) را تركيب مي‌كند تا جامعه را به صورت سوژه‌ي‌ انسان‌گونه/ مردگونه كه مجهز به تن (كالبد) و جان، جسم و روح، است تصوير كند. به عبارت ديگر ارگانيسم‌گرايي دوركيم را بايد به معناي واقعي كلمه در نظر گرفت. سوژه‌ي اجتماعي، وحدت نهايي، يا نقطه‌ي اوج طبيعت است كه تك تك سوژه‌هاي انساني ــ بدن‌ها
...
  • و ذهن‌هاــ را به‌مثابه اجزاي پيچيده‌اش تركيب مي‌كند. دوركيم به اين موجود جمعي نه تنها هم اختيارگرايي آگاهي و هم جبرگرايي طبيعت را، بلكه تكامل را كه در كل حيات مشترك است اسناد مي‌هد. معرفت‌شناسي دوركيم، مانند هستي‌شناسي‌اش، بر اساس سوژه‌گرايي جمعي بنا مي‌شود. "سوژه"ي شناخت، مانند "سوژه"ي واقعيت، جامعه است. ارگانيسم‌گرايي دوركيم، كه جامعه را هم هستي فيزيكي و هم هستي ذهني مي‌نماياند، تعيين كننده‌ي منظر او از شناخت است، شناختي كه تجربه‌گرايي جمعي را با عقل‌گرايي جمعي تركيب مي‌كند. (از مقدمه‌ي نويسنده)

مشخصات محصول

نویسنده: جنیفر لمان ویرایش: -
مترجم: شهناز مسمی پرست تعداد صفحات: 344
انتشارات: مهرویستا وزن: 280
شابک: 9786009237135 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1390
نوع جلد : شومیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جنیفر لمان

جنیفر لمان

در حال حاضر مطلبی درباره جنیفر لمان نویسنده ساخت شکنی دورکیم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شهناز مسمی پرست

در حال حاضر مطلبی درباره شهناز مسمی پرست مترجم کتاب ساخت شکنی دورکیم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شهناز مسمی پرست

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید