بنر بالای صفحه
چگونه به قاطعیت برسیم
چگونه به قاطعیت برسیم

فروش ویژه

کتاب چگونه به قاطعیت برسیم

معرفی کتاب چگونه به قاطعیت برسیم

(2)
کتاب چگونه به قاطعیت برسیم (راه های دستیابی به قاطعیت برای رسیدن به موفقیت)، اثر آنی تونند ، با ترجمه مصطفی تبریزی - سپیده قیاس وند ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات فراروان ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 300 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 175,000 26%

129,500

175,000 26% 129,500

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
15%
(2)
16%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: آنی تونند ویرایش: -
مترجم: مصطفی تبریزی - سپیده قیاس وند تعداد صفحات: 154
انتشارات: فراروان وزن: 201
شابک: 9789642842070 تیراژ: 300
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب "قاطعیت" یعنی اعتماد به نفس داشتن که سبب بروز نگرشی مثبت در شخص نسبت به دیگران می‌شود. هم‌چنین به معنای رفتاری بی‌پرده و صادقانه است؛ قاطعیت به معنای رفتاری پرخاشگرانه و یا زیرپا گذاشتن دیگران برای رسیدن به هدف نیست بلکه به این معناست که هرچه افراد قاطعانه‌تر با دیگران برخورد نمایند، دیگران نیز با قاطعیت بیش‌تری با آن‌ها برخورد می‌کنند. از جمله فواید رسیدن به قاطعیت این است که افراد می‌توانند به روابط کاری دست یابند که موجب اعتماد و اطمینان آن‌ها می‌شود و مهم‌تر از آن درمی‌یابند که چه جایگاهی در تعامل با دیگران دارند. از ... این رو نگارنده در کتاب حاضر به موضوع چگونگی دست‌یابی به قاطعیت و حفظ آن پرداخته است. برخی راه‌های دست‌یابی به قاطعیت عبارت‌اند از: خودشناسی، برقراری آرامش، تجسم مثبت، و به‌کارگیری مهارت‌های ارتباط صحیح.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آنی تونند

آنی تونند

در حال حاضر مطلبی درباره آنی تونند نویسنده چگونه به قاطعیت برسیم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مصطفی تبریزی

در حال حاضر مطلبی درباره مصطفی تبریزی مترجم کتاب چگونه به قاطعیت برسیم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مصطفی تبریزی

سپیده قیاس وند

در حال حاضر مطلبی درباره سپیده قیاس وند مترجم کتاب چگونه به قاطعیت برسیم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سپیده قیاس وند

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید