بنر بالای صفحه
راه و رسم درمانگری
راه و رسم درمانگری راه و رسم درمانگری

کتاب راه و رسم درمانگری

معرفی کتاب راه و رسم درمانگری

(2)
کتاب راه و رسم درمانگری در نظریه شناختی رفتاری، اثر فرشته موتابی - لادن فتی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 210,000 1%

207,900

210,000 1% 207,900
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

روان‌شناسی شناختی اختلالات شناختی شناخت‌درمانی

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(3)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(6)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب حاضر به آن جنبه‌هایی از درمان شناختی رفتاری پرداخته که در بیشتر کتاب‌های ترجمه‌ای و تالیفی موجود فارسی، نادیده گرفته شده است.
    در فصل‌های مختلف کتاب سعی شده به دو پرسش خوانندگان فارسی زبان، پاسخ داده شود. نخست در پاسخ به این پرسش که آیا این سبک درمان و این مثال‌ها و دیالوگ‌ها برای بیمار ایرانی نیز کاربرد دارد؟ سعی شده تا در کنار مثال‌های استاندارد بین‌المللی، نمونه‌های واقعی از کاربرد درمان شناختی رفتاری و استفاده از فنون آن برای بیمار ایرانی نیز ارایه شود. در پاسخ به پرسش دوم که فنون و روش‌های شناختی رفتاری در جلسات درمان با چه اسلوب
...
  • و روندی به کار گرفته می‌شوند؟ مولفان بر اساس سال‌ها تجربه علمی و عملی، به جای پرداختن به فنون متنوع و یا معرفی برنامه‌های درمانی ویژه‌ی هر اختلال، بر روند و ساختار جلسات درمان تاکید ورزیده‌اند.

مشخصات محصول

نویسنده: فرشته موتابی - لادن فتی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 264
انتشارات: دانژه وزن: 390
شابک: 9786002500045 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1400

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(اختلالات شناختی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب نگارندگان در کتاب حاضر، جنبه‌هایی از درمان شناختی رفتاری را در هفت فصل بررسی کرده‌اند. این کتاب از یک سو مبتنی بر تجارب بالینی در جمعیت ایرانی است و از سوی دیگر بر فرایند اداره و ساختار درمان تأکید می‌کند. آن‌چه در این کتاب آمده، ساختار و محتوایی است که در دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش تدریس شده و بازخورد مثبت مخاطبان را در پی داشته است. عنوان فصل‌های کتاب عبارتند از: اصول درمان شناختی رفتاری؛ مدل شناختی رفتاری اختلالات روانی؛ ارزیابی شناختی رفتاری؛ مفهوم‌پردازی مورد؛ فرایند و رابطة درمانی؛ ساختار درمان شناختی رفتاری و تکلیف ... در درمان شناختی رفتاری. در پایان کتاب سخن آخر و منابعی برای مطالعة بیشتر در این زمینه آورده شده است. همچنین در قسمت پیوست پرسش‌نامه، جداول و دستورالعمل‌هایی مرتبط با موضوع کتاب آمده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فرشته موتابی

فرشته موتابی

در حال حاضر مطلبی درباره فرشته موتابی نویسنده راه و رسم درمانگری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


لادن فتی

لادن فتی

در حال حاضر مطلبی درباره لادن فتی نویسنده راه و رسم درمانگری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید