بنر بالای صفحه
چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند
چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند

کتاب چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند

معرفی کتاب چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند

(4)
کتاب چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند، اثر پاتریشیا لاو - استون استوسنی ، با ترجمه مریم فتاح زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
22%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
22%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • ما عقیده داریم که اضطراب مزمن در مورد جدایی که در نهایت، بسیاری از پیوندهای میان زن و مرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از تفاوت ظریفی ناشی می‌شود که میان زنان و مردان، هنگام تجربه‌کردن دو حس ترس و شرم وجود دارد؛ تفاوتی که اندکی پس از تولد، قابل مشاهده است.
    اجازه دهید بحث را با طرح پرسشی از خانم‌ها شروع کنیم. اگر شما به همسرتان بگویید: «عزیزم، باید با هم درباره‌‌ی روابطمان صحبت کنیم.» به نظر شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
    اگر همسرتان به شما جواب دهد که: «من فکر می‌کردم تو هرگز چنین درخواستی نخواهی کرد!» یا «من برای در میان گذاشتن احساساتم با تو،
...
  • لحظه‌شماری می‌کردم و دوست داشتم از احساسات تو مطلع شوم و بدانم تو چه انتظاراتی داری!» در این صورت، هیچ یک از شما نیازی به مطالعه‌ی این کتاب ندارید. اما بیشتر خانم‌ها احتمال می‌دهند که همسرشان با شنیدن این درخواست، دستپاچه، ناراحت یا عصبانی شود و حالت تدافعی به خود بگیرد یا چشم‌هایش را به اطراف بچرخاند یا به‌کلی سکوت کند؛ و اغلب، بیشتر مردان در برابر این درخواست احساس می‌کنند برای جرمی که مرتکب نشده‌اند، قرار است مجازات شوند. بدون شک، شما نیز چنین مکالماتی با همسرتان داشته‌اید. در این صحبت‌ها، زن خط‌مشی خود را می‌شناسد و مرد خط‌مشی خود را و همیشه این بحث‌ها به جایی بدتر از نقطه‌ی شروع‌ منتهی می‌شود. به همین دلیل، تعجبی ندارد شش کلمه‌ای که مردان از آن بسیار وحشت دارند، این جمله باشد: «عزیزم! باید با هم صحبت کنیم.»

مشخصات محصول

نویسنده: پاتریشیا لاو - استون استوسنی ویرایش: -
مترجم: مریم فتاح زاده تعداد صفحات: 368
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 397
شابک: 9789642362790 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1396
نوع جلد : شومیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

پاتریشیا لاو

پاتریشیا لاو

در حال حاضر مطلبی درباره پاتریشیا لاو نویسنده چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


استون استوسنی

استون استوسنی

در حال حاضر مطلبی درباره استون استوسنی نویسنده چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مریم فتاح زاده

در حال حاضر مطلبی درباره مریم فتاح زاده مترجم کتاب چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مریم فتاح زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید