بنر بالای صفحه
گزیده اشعار سیلویا پلات
گزیده اشعار سیلویا پلات

فروش ویژه

کتاب گزیده اشعار سیلویا پلات

معرفی کتاب گزیده اشعار سیلویا پلات

(2)
کتاب گزیده اشعار سیلویا پلات، اثر سیلویا پلات ، با ترجمه رقیه قنبرعلیزاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1393 توسط انتشارات گل‌آذین ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی جیبی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 29%

106,500

150,000 29% 106,500

محصولات مرتبط

(5)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب گزیده اشعار سیلویا پلات نشر گل آذین نویسنده قنبر علیزاده منتشر شد
    سیلویاپلات حدود 220 قطعه شعر دارد که توجه کارشناسان ادبیات را جلب کرده است. پنجاه شعر هم دارد که به دوران نوجوانی و جوانی اش برمی گردد. شعر سیلویاپلات را شاید بتوان به سه دسته تقسیم کرد: دورهٔ اول که ایام نوجوانی و جوانی اش است، و شعرها هم رضایت او را جلب نمیکرد و بیشتر به سیاه مشق می مانست. دورهٔ دوم شعر سیلویا پلات، مابین اوایل سال 1956 تا اواخر 1960 را دربرمی گیرد. اولین شعرهای این دوره، برای او سرآغاز تولدی دیگر است و شعرهای نخستین مجموعهٔ او را هم شامل می شود. دورهٔ سوم شعر او،
...
  • از سپتامبر 1960 آغاز می شود. در این دوره، ساختار منطقی بهتری به شعرهایش داده است. در واقع، دورهٔ سوم آثار او، بیشتر از حیث نظم کاری اش اهمیت دارد و برخی از شعرهایش را بازنویسی کرده و برخی را پاسخی به شعرهای دیگران قرار داده است. این کتاب شعر، مربوط به دورهٔ دوم و سوم شعرهای پلات است.

مشخصات محصول

نویسنده: سیلویا پلات ویرایش: -
مترجم: رقیه قنبرعلیزاده تعداد صفحات: 208
انتشارات: گل‌آذین وزن: 120
شابک: 9789647703949 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : جیبی سال انتشار 1393

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(2زبانه(انگلیسی،فارسی)،ترجمه:رقیه قنبرعلیزاده)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سیلویا پلات

سیلویا پلات

در حال حاضر مطلبی درباره سیلویا پلات نویسنده گزیده اشعار سیلویا پلات در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

رقیه قنبرعلیزاده

در حال حاضر مطلبی درباره رقیه قنبرعلیزاده مترجم کتاب گزیده اشعار سیلویا پلات در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رقیه قنبرعلیزاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید