بنر بالای صفحه
تاکتیک های شطرنج برای نوجوانان
تاکتیک های شطرنج برای نوجوانان تاکتیک های شطرنج برای نوجوانان

فروش ویژه

کتاب تاکتیک های شطرنج برای نوجوانان

معرفی کتاب تاکتیک های شطرنج برای نوجوانان

(2)
کتاب تاکتیک های شطرنج برای نوجوانان (50 شگرد تاکتیکی)، اثر مورای چندلر ، با ترجمه هادی کریمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شباهنگ ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 85,000 26%

62,900

85,000 26% 62,900

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مورای چندلر ویرایش: -
مترجم: هادی کریمی تعداد صفحات: 128
انتشارات: شباهنگ وزن: 200
شابک: 9786001300523 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتابی است برای همه‌ی علاقه‌مندان و شیفتگان شطرنج در تمامی سطوح؛ کتابی آموزنده و لذت‌بخش که به روشی ساده و قابل فهم بیان می‌کند چگونه می‌توان با استفاده از ایده‌های تاکتیکی پرکاربرد و متداول در بازی شطرنج پیروز شد.


همه‌ی نمودارهای کتاب از بازی‌های واقعی گرفته شده‌اند و نویسنده با استفاده از آن‌ها، 50 شگرد از تاکتیک‌های شطرنج را که استادان با تجربه برای غلبه بر رقیبانشان استفاده کرده‌اند، تشریح می‌کند.


شناخت ایده‌های تاکتیکی که به دفعات در بازی‌های شطرنج رخ می‌دهند لازمه‌ی موفقیت در این بازی است و یکی از سریع‌ترین و لذت‌بخش‌ترین ... راه‌های پیشرفت در شطرنج، یادگیری این ایده‌های نمونه‌وار است.


در این کتاب نوآموزان از بیان روشن مفاهیم پایه‌ای تاکتیک‌های شطرنج، از قبیل نحوه‌ی به‌کارگیری چنگال، آچمزی یا حمله‌ی سیخ کبابی، بهره‌ی بسیار خواهند برد. در عین حال بازیکنان  با تجربه نیز از بسیاری از شگردهای وسط بازی که حتی استادان بزرگ هم گرفتار آن شده‌اند و برخی از آن‌ها برای اولین بار در این کتاب طبقه‌بندی شده‌اند بهره‌مند خواهند شد.


کتاب تاکتیک‌های شطرنج برای نوجوانان مسیر رشد در شطرنج را آسان و بانشاط می‌سازد و پر از توضیحات مفیدی است که باعث می‌شود بازی‌هایتان را با اعتماد‌به‌نفس و با موفقیت دنبال کنید.


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مورای چندلر

مورای چندلر

در حال حاضر مطلبی درباره مورای چندلر نویسنده تاکتیک های شطرنج برای نوجوانان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

هادی کریمی

در حال حاضر مطلبی درباره هادی کریمی مترجم کتاب تاکتیک های شطرنج برای نوجوانان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

هادی کریمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید