بنر بالای صفحه
8 اصل ورود به باشگاه میلیاردرها
8 اصل ورود به باشگاه میلیاردرها

کتاب 8 اصل ورود به باشگاه میلیاردرها

معرفی کتاب 8 اصل ورود به باشگاه میلیاردرها

(5)
کتاب 8 اصل ورود به باشگاه میلیاردرها، اثر جیم ویر ، با ترجمه ناهید سپهرپور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 236,000 19%

191,160

236,000 19% 191,160

محصولات مرتبط

(7)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
20%
(4)
قیمت قبل
(2)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب 8 اصل ورود به باشگاه میلیاردرها اثر جیم ویر ترجمه ناهید سپرهر پور نشر بنیاد فرهنگ زندگی منتشر شده است 
     این کتاب تمرین‌های کاربردی برای پرورش نبوغ مالی شما در اختیارتان قرار می‌دهد. کتاب 8 اصل ورود به باشگاه میلیاردرها در چهار بخش با عنوان‌های «سرمایه‌گذار: رفتارهای روان‌شناختی خبره‌ها»، «گروه سرمایه‌گذاری: تکنیک‌های همکاری»، «گروه سرمایه‌گذاری خلاق: ابزارهایی برای افزایش خلاقیت» و «سرمایه‌گذاری شهودی: سرمایه‌گذاری با هر دو سمت مغز» تدوین شده است
    ما این سفر را با مطالعه عادات رفتاری برخی از خبرگان سرمایه‌گذاری آغاز می‌کنیم.
...
  • عادات رفتاری در موفقیت نقش حیاتی دارند. بسیاری از ما گاهی برای سلامت جسمی به ورزش شدید روی آورده‌ایم. ما ورزش می‌کنیم، از رژیم غذایی خاصی پیروی می‌کنیم و اهدافی همچون وزن، میزان کلسترول وغیره را مدنظر قرار می‌دهیم. بسته به میزان انگیزه‌ای که داریم، ممکن است به نتایج دلخواه خود دست یابیم؛ اما بیشتر اوقات در نهایت شکست می‌خوریم، زیرا نمی‌توانیم بر عادات قدیمی خود غلبه کنیم. باز هم شیرینی می‌خوریم، همین‌طور کره و نان، و از ورزش فرار می‌کنیم. عادات در زندگی ما نیروهای بسیار قدرتمندی دارند. ما انسان‌ها عاشق روزمرگی هستیم، به‌ویژه زمانی که استرس داشته باشیم. مثل مارمولک‌ها که از زیر سنگی بیرون می‌جهند، حشره‌ای را می‌گیرند و دوباره با شتاب به‌جای امن خود بازمی‌گردند، ما هم روشی روزمره را پیدا می‌کنیم که کارآمد است و آن را وسواس‌گونه دنبال می‌کنیم. ما مخلوقاتی عادتی هستیم؛ در نتیجه این‌جاست که مفهوم جنون کاربرد پیدا می‌کند. سرمایه‌گذاران باید تمایل داشته باشند که نتایج خود را بررسی کنند و بپرسند: آیا روش من کارایی دارد؟ اگر این‌طور نیست، چیزی باید تغییر کند. برنامه سلامت ذهنی سرمایه‌گذاران باید دربرگیرنده شناسایی و تغییر عادات ناکارآمد باشد.چنین برنامه‌ای باید به چه صورت باشد؟ موفقیت در سرمایه‌گذاری به کیفیت تفکر ما بستگی دارد. این مهارتی است که سرمایه‌گذاران برتر از آن برخوردارند. مایکل جردن دارای مهارت‌های جسمی برتر بود (چابکی و قدرت دید عالی)؛ ال مک فرسون زیبایی جسمانی فوق‌العاده‌ای دارد؛ وارن بافت به دلیل کیفیت تفکر خود، از مهارت‌های تصمیم‌گیری برتر برخوردار است. چه اجزایی از تفکر بافت این تصمیمات برتر را می‌سازند؟ او هم همان مطبوعات اقتصادی را می‌خواند و همان مفاهیم مالی و سرمایه‌گذاری را مطالعه می‌کند که بیشتر سرمایه‌گذاران می‌خوانند؛ اما به‌نظر می‌رسد او آن محتویات را برمی‌دارد و با آن‌ها، لازانیای بهتری درست می‌کند. او چطور این کار را انجام می‌دهد؟
    معرفی کتاب ۸ اصل ورود به باشگاه میلیاردرها
    شخصیت پنج ثروتمند بزرگ دنیا در این کتاب تحلیل شده است . این تحلیل به شما کمک می کند با الگوبرداری از عملکرد این افراد بر اساس تمریناتی که در این کتاب به آن اشاره شده است خود را در مسیر ثروت سازی قرار دهید.البته کتاب ابتدا کمک میکند که شما هم تیپ شخصیتی تان را بشناسید چون معتقد است که شیوه سرمایه گذاری شما باید مبتنی بر تیپ شخصیتی شما باشد.حالا پس از این شناخت به عنوان نمونه سراغ پنج ثروتمند دنیا می رود تا شما ببینید هر کدام چه مشابهتی با تیپ شما دارند و بر این اساس نقاط قوت و ضعف آن ها در سرمایه گذاری شان چه بوده . این امر برای آینده کاری شما بسیار راهگشا خواهد بود.

مشخصات محصول

نویسنده: جیم ویر ویرایش: -
مترجم: ناهید سپهرپور تعداد صفحات: 326
انتشارات: بنیاد فرهنگ زندگی وزن: 408
شابک: 9786009525041 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های روان شناسی سرمایه گذاری)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جیم ویر

جیم ویر

در حال حاضر مطلبی درباره جیم ویر نویسنده 8 اصل ورود به باشگاه میلیاردرها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ناهید سپهرپور

در حال حاضر مطلبی درباره ناهید سپهرپور مترجم کتاب 8 اصل ورود به باشگاه میلیاردرها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ناهید سپهرپور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید