ایران مرز پر گهر
ایران مرز پر گهر ایران مرز پر گهر

فروش ویژه

کتاب ایران مرز پر گهر

معرفی کتاب ایران مرز پر گهر

(5)
کتاب ایران مرز پر گهر (گلاسه)، اثر افشین بختیار و دیگران ، با ترجمه شهریار فصیح ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات طلایی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 350,000 26%

259,000

350,000 26% 259,000

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
6%
قیمت قبل
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: افشین بختیار و دیگران ویرایش: -
مترجم: شهریار فصیح تعداد صفحات: 288
انتشارات: طلایی وزن: 1380
شابک: 9786006229119 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تصویرگر:امیر نساجی،مرتضی یزدانی،عکاس:افشین بختیار و دیگران،موضوع عکس:ایران،2زبانه(فارسیانگلیسی)،ترجمه:شهریار فصیح،گلاسه)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

افشین بختیار و دیگران

افشین بختیار و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره افشین بختیار و دیگران نویسنده ایران مرز پر گهر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شهریار فصیح

در حال حاضر مطلبی درباره شهریار فصیح مترجم کتاب ایران مرز پر گهر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شهریار فصیح

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید