بنر بالای صفحه
مدیریت راهبردی دفاتر خدمات مسافرتی
مدیریت راهبردی دفاتر خدمات مسافرتی

قیمت قبل

کتاب مدیریت راهبردی دفاتر خدمات مسافرتی

معرفی کتاب مدیریت راهبردی دفاتر خدمات مسافرتی

(2)
کتاب مدیریت راهبردی دفاتر خدمات مسافرتی، اثر رضا چهکنویی ، با ترجمه مترجم بهزاد رمضانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1392 توسط انتشارات روزنه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 120,000

10,800

  10,800

محصولات مرتبط

(4)
21%
فروش ویژه
(6)
22%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
11%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
1%
(4)
11%
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب مدیریت راهبردی دفاتر خدمات مسافرتی اثر رضا چهکنوئی نشر روزنه منتشر شده است 

    دفاتر خدماتی مسافرتی تنها در سایه مدیریت صحیح و اصولی و نظم و برخورداری از سیستم پویا می‌توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند و در نهایت به تحصیل خواست‌های اقتصادی مورد نظر نائل شوند... در این مجموعه تلاش شده تا به صورت کاملا کاربردی و همراه با مثال و توضیحات شفاف و کافی، شیوه اجرایی و کاربردی مدیریت یک دفترخدمات مسافرتی را به تصویر بکشیم.
    هدف اصلی در کتاب حاضر علاوه بر آشناسازی دانشجویان رشته‌های گردشگری با امور مختلف در آژانس‌های مسافرتی، به دست دادن
...
  • الگو و مدل عملی است تا مدیران دفاتر خدمات مسافرتی بتوانند بدون هزینه‌های سنگین و با سهولت، سیستم منظم و کارآمدی را در دفاتر تحت مدیریت خود به صورت گام به گام اعمال نمایند.

مشخصات محصول

نویسنده: رضا چهکنویی ویرایش: -
مترجم: مترجم بهزاد رمضانی تعداد صفحات: 216
انتشارات: روزنه وزن: 302
شابک: 9789643344191 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1392

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رضا چهکنویی

رضا چهکنویی

در حال حاضر مطلبی درباره رضا چهکنویی نویسنده مدیریت راهبردی دفاتر خدمات مسافرتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم بهزاد رمضانی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم بهزاد رمضانی مترجم کتاب مدیریت راهبردی دفاتر خدمات مسافرتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم بهزاد رمضانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید