بنر بالای صفحه
کتاب های دامیز آرامش
کتاب های دامیز آرامش

فروش ویژه

کتاب های دامیز آرامش

معرفی کتاب های دامیز آرامش

(2)
کتاب های دامیز (آرامش)، اثر شاماش آلیدینا ، با ترجمه حسین پاشایی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات آوند دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 35,000 26%

25,900

35,000 26% 25,900
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

علوم کاربردی کتاب های دامیز

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: شاماش آلیدینا ویرایش: -
مترجم: حسین پاشایی تعداد صفحات: 86
انتشارات: آوند دانش وزن: 100
شابک: 9786007022108 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

اگر بیش از اندازه مضطرب هستید و آرامش از زندگی‌تان رخت بر بسته آرامش فور دامیز به شما کمک خواهد کرد تا کیفیت زندگی‌تان را بالا ببرید و با نگه داشتن استرس در سطحی متعادل، آرامش خاطر را تجربه کنید.

اصطلاح “فقط آرام باش” خیلی ساده به نظر می‌رسد. برای آرامش داشتن شما تنها چیزی که نیاز دارید این است که دست از تلاش بردارید. با این حال دست از تلاش برداشتن در حرف آسان‌تر از عمل است.

زندگی شما احتمالا در طول زمان پُرمشغله‌تر شده است. در لحظات اندکی که برای خودتان دارید، آرامش کمی دست نیافتنی به نظر می‌رسد. شاید از خود سوالاتی این چنین بپرسید: چطور آرامش ... پیدا کنم؟ بهترین راه آرامش چیست؟ یا چرا من همیشه این قدر استرس دارم؟
آرامش حالت ذهنی سکون و تمرکز، رها از تنش‌های جسمانی غیر ضروری است. آرامش با نوعی احساس آسودگی و آسایش خاطر همراه است. آرامش را از دو روش می‌توانید به دست آورید:

-اجرای تکنیک‌های کسب آرامش همچون تمرکز،آرامش تدریجی یا تصویرپردازی هدایت شده.

-انجام فعالیت‌های آرامش بخش مثل حمام کردن، قدم زدن، بهبود مهارت‌های مدیریت زمان یا ورزش کردن.

کتاب حاضر در تلاش است در ۴ فصل، این روشها را واکاوی کند.

شاماش آلیدینا متخصص مدیریت استرس است که بیشتر از روش تحقیقاتی علمی به نام هوشیاری استفاده می‌کند. او مشاور و آموزش دهنده‌ی هوشیاری شناخته شده‌ای در انگلستان است. شاماس بیش از یک دهه است که هوشیاری را تدریس کرده است. پیش از این، او در مدارسی درس می‌داد که دانش‌آموزان تکنیک‌های تمرکز و هوشیاری را هر روز تمرین می‌کردند.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

برای داشتن زندگی آرام‌تر و سالم‌تر و همچنین کسب توانایی بیشتر در دست و پنجه نرم کردن با فشارهایی که زندگی برای شما به وجود می‌آورد، توصیه می‌کنم روزانه تکنیک کسب آرامشی را اجرا کنید که از آن لذت می‌برید و مناسب خلق و خو و شخصیت شماست.

سعی کنید به دنبال فرصت‌هایی باشید تا هر از گاهی از فشار زندگی بر روی شما کاسته شود. نباید صبر کنید میزان استرس‌‌تان سر به فلک بکشد و دچار زخم معده شوید و اجبارا به سراغ این کتاب بیایید. همان طور که جان کابات زین متخصص تمرکز و هوشیاری می‌گوید، چتر نجات خود را هر روز بدوزید به جای اینکه آن را به زمانی موکول کنید که ... مجبورید از هواپیما بپرید.

کسب آرامش را موقعی که نسبتا احساس آرامش می‌کنید همانند زمانی که دچار استرس هستید تمرین کنید تا در مقابل موقعیت‌های استرس زای آینده از شما محافظت کند. برای مثال، اگر در ترافیک هستید، نفس عمیق بکشید.

وقتی که نوشتن گزارش خود را تمام کرده‌اید دور خیابان کمی قدم بزنید. بعد از اینکه فرزندان‌تان را به رختخواب بردید، در حمام کمی آبتنی کنید. قبل از اینکه به کلاس ایروبیک بروید، کمی در خانه تمرینات کششی یوگا انجام دهید.

خلاقیت داشته باشید و به فکر روش‌های کارآمدی باشید که آرامش را جزئی از زندگی شما کند. به این ترتیب، آرامش شیوه‌ای از زندگی می‌شود که به دنبال آن هستید نه اینکه آن را هم مثل خیلی چیزهای دیگر به فهرست کارهایی که بایستی انجام دهید اضافه کرده باشید.

موارد زیر توصیه‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند آرامش را جزئی از فعالیت‌های روزمره‌تان کنید:

*از زمان انتظار به عنوان زمانی برای اجرای تکنیک‌های ساده‌ی کسب آرامش استفاده کنید.

وقتی که در صف اداره‌ی پست منتظر هستید می‌توانید کمی تصویرپردازی هدفمند انجام دهید.

*هرگاه فعالیتی را به پایان می‌‌رسانید، پیش از اینکه فعالیت دیگری را شروع کنید، چند دقیقه استراحت کنید.

برای مثال، همین که از ماشین پیاده و وارد خانه می‌شوید، چند لحظه بنشینید و با یکی از حواس پنجگانه‌ی خود ارتباط برقرار کنید تا از شر استرس رانندگی خلاص شوید.

*فهرستی از کارهایی که در طول روز عادی انجام می‌دهید تهیه کنید.

هر کاری که به نظرتان طاقت فرسا می‌آید را کنار بگذارید و هر فعالیتی که به نظرتان آرامش بخش است را شروع کنید یا آن را بیشتر انجام دهید. مثلا گشت و گذار روزانه در اینترنت را کاهش دهید و به جای آن به کلاس یوگا در محله‌تان بروید.

برای هر کسی روزهایی پیش می‌آید که حوصله‌ی اجرای تکنیک‌های کسب آرامش را ندارد یا اینکه کسب آرامش به نظرش کسل کننده می‌آید. این بدان معنا نیست که شما باید از آن دست بکشید.

درست مثل رفتن به سالن ورزشی، از نتایج کسب آرامش در درازمدت بهره‌مند می‌شوید. سعی کنید به تمرینات ادامه دهید، چه خوش‌تان بیاید چه نیاید بعدا از مزایای آن لذت خواهید برد.

با تجربه و تمرین، شما از اجرای تکنیک‌های کسب آرامش لذت می‌برید و قادر خواهید بود ظرف مدتی کوتاه حالتی از تمرکز آسوده و آرامش درونی به دست آورید؛ این چیزی است که باید به دنبالش باشید! فقط تا جایی که می‌توانید حوصله به خرج دهید، به موقع به آنجا خواهید رسید.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شاماش آلیدینا

شاماش آلیدینا

در حال حاضر مطلبی درباره شاماش آلیدینا نویسنده کتاب های دامیز آرامش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسین پاشایی

در حال حاضر مطلبی درباره حسین پاشایی مترجم کتاب کتاب های دامیز آرامش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسین پاشایی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید