مصاحبه های کاری به زبان آدمیزاد
مصاحبه های کاری به زبان آدمیزاد

فروش ویژه

کتاب مصاحبه های کاری به زبان آدمیزاد

معرفی کتاب مصاحبه های کاری به زبان آدمیزاد

(2)
کتاب مصاحبه های کاری به زبان آدمیزاد، اثر جویس لین کندی ، با ترجمه لیلا رسولی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1392 توسط انتشارات هیرمند ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 170,000 29%

120,700

170,000 29% 120,700
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

آزمون استخدامی و گزینش و مصاحبه

محصولات مرتبط

(6)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
6%
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • ظاهر، مهارت‌های اجرا، اعتمادبه‌نفس، همه ویژگی‌هایی جذاب ــ و دست‌یافتنی ــ هستند که کمک می‌کنند شغلی را که می‌خواهید به دست بیاورید. اگر کتاب مصاحبه‌های کاری به زبان آدمیزاد را ورقی بزنید می‌توانید این مهارت‌ها را به دست آورید. این نسخه‌ی ویرایش‌شده شامل انبوهی از مطالب به‌روزشده است و به تمامی جنبه‌هایی می‌پردازد که لازمند تا کارفرما راضی شود بگوید: شما همونی هستید که ما دنبالشیم! مصاحبه‌های کاری به زبان آدمیزاد که برای همه‌ی جویندگان کار، اعم از تازه‌کارها، میانه‌حال‌ها، باتجربه‌ها و کارجویان فنی و غیرفنی نوشته شده، پر است از مطالب سودمندی که سنگ بنای مصاحبه‌های تحسین‌برانگیزند. از استراتژی‌ها و تکنیک‌ها گرفته تا نمونه‌ی مکالمات و نکات کارگشا در تحقیق. مصاحبه‌ی کاری چیزی در مایه‌های اجرای تئاتر روی صحنه است. اگر می‌خواهید اجرایی داشته باشید که تحسین مخاطب را برانگیزد از راهنمایی‌های ارائه‌شده در این کتاب بهره بگیرید. در این کتاب با اصول مصاحبه آشنا می‌شوید، از نحوه‌ی لباس پوشیدن گرفته تا نحوه‌ی پاسخگویی به سؤالات جورواجور ــ سؤالاتی درباره‌ی خودتان، علاقه‌تان به شرکت مورد نظر، تجربه، تحصیلات و آموزش‌ها و مهارت‌هایتان، سن‌وسالتان و سؤالاتی که نباید بپرسند، اما به‌هرحال گاهی می‌پرسند. اطلاعاتی هم در این زمینه‌ها به دست می‌آورید: تمرین کردن برای مصاحبه، و اینکه چرا این مسئله این‌قدر مهم است. دل بردن از کسانی که برایتان توصیه‌نامه می‌نویسند. شناسایی سناریوهای مصاحبه‌ای مختلفی که باید انتظارشان را داشته باشید. پاسخ به سؤالات به نحوی که خود را به‌خوبی تبلیغ کنید. شناخت فناوری‌های جدید در مصاحبه، مانند مصاحبه‌های تلفنی و ارتباطات ویدیویی.

مشخصات محصول

نویسنده: جویس لین کندی ویرایش: -
مترجم: لیلا رسولی تعداد صفحات: 400
انتشارات: هیرمند وزن: 620
شابک: 9789644083068 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1392

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جویس لین کندی

جویس لین کندی

در حال حاضر مطلبی درباره جویس لین کندی نویسنده مصاحبه های کاری به زبان آدمیزاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

لیلا رسولی

در حال حاضر مطلبی درباره لیلا رسولی مترجم کتاب مصاحبه های کاری به زبان آدمیزاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

لیلا رسولی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید