بنر بالای صفحه
فرانسه در 30 روز همراه با سی دی
فرانسه در 30 روز همراه با سی دی

فروش ویژه

کتاب فرانسه در 30 روز همراه با سی دی

معرفی کتاب فرانسه در 30 روز همراه با سی دی

(2)
کتاب فرانسه در 30 روز،همراه با سی دی (صوتی)، اثر فابی ینه شریت مولر ، با ترجمه محمد علیدوست و دیگران ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات شباهنگ ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,500 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 240,000 22%

187,200

240,000 22% 187,200
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

زبان سایر زبان ها

محصولات مرتبط

(2)
22%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
20%
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: فابی ینه شریت مولر ویرایش: -
مترجم: محمد علیدوست و دیگران تعداد صفحات: 288
انتشارات: شباهنگ وزن: 445
شابک: 9786001300929 تیراژ: 1500
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1397
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب فرانسه در 30 روز تالیف محمد علیدوست



 زبان فرانسوی زبانی کاملاً علمی و دانشگاهی است و پس از زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین زبان‌های دیپلماتیک دنیا به‌شمار می‌رود. علاوه­بر آن تعداد بسیاری از مردم دنیا فرانسوی را به عنوان زبان دوم صحبت می‌کنند. در کشور ما هم روز به روز به تعداد افرادی که زبان فرانسوی را آموزش می­بینند، افزوده می­شود. عده­ای از مردم نیز نیز به دنبال مهاجرت به کشورهای فرانسوی زبان مانند فرانسه، بخش­هایی از آمریکای شمالی ... و بلژیک هستند. اما همانطور که می­دانید اکثر ما فرصت کافی برای حضور در کلاس­های آموزشی را نداریم و یا به‌دنبال یادگیری در زمان کمتر و با سرعت بیشتر هستیم. کتاب فرانسه در ۳۰ روز یک پیشنهاد ارزشمند برای کمک به یادگیری زبان فرانسوی در زمان محدود است.



منبعی غنی برای آموزش کامل زبان فرانسوی: معرفی کتاب فرانسه در ۳۰ روز



 کتاب فرانسه در 30 روز به آموزش واژگان، مکالمه روان، گرامر و کاربرد آن در جمله­نویسی می­پردازد. در پایان هر قسمت موضوعی، یک درس به‌صورت دوره به موضوعات درس‌های قبلی می‌پردازد و همین‌طور یک آزمون کوچک نیز برای بررسی پیشرفت زبان‌آموز وجود دارد. با پاسخ به این آزمون‌ها مخاطب می‌فهمد که میزان تسلطش به درس تا چه حدی پیشرفت داشته‌است.



در آخرین بخش کتاب، به‌جای آزمون‌های میان دوره‌ای کوچک یک آزمون کلی وجود دارد که در آن تمامی مطالب کتاب  به چشم می‌خورد. در انتهای کتاب نیز پیوست جامعی وجود دارد که خلاصه دستور زبان به‌صورت منظم در آن نوشته شده‌است. هر زمان که سؤالی برای خواننده پیش آمد، می‌تواند به این قسمت مراجعه کند. علاوه‌بر این در کتاب فرانسه در ۳۰ روز جدول‌های کاربردی افعال و پاسخ کلیه تمرین‌ها و آزمون‌ها، متون شنیداری و فهرست الفبایی تمامی واژگانی که قبلا در کتاب وجود داشته به‌همراه راهنمای تلفظ یا همان فونتیک وجود دارد. زبان‌آموز پس از مطالعه دقیق کتاب قادر خواهد بود در مورد موضوعات عمومی و موقعیت‌های روزمره صحبت کند و منظور خود را بیان نماید. سطح کتاب برابر سطح A2 در چارچوب استانداردهای آموزشی اروپاست.



کتاب فرانسه در ۳۰ روز چه چیزی را آموزش می­دهد؟



یکی از نکات مهم کتاب فرانسه در ۳۰ روز این است که در ابتدای هر درس اهداف آموزشی به‌چشم می‌خورد تا مخاطب بداند که از او چه انتظاری می‌رود. پس از آن یک دیالوگ وجود دارد که زبان‌آموز را با واژگان و دستور زبان جدید آشنا می‌کند. خواننده باید در ابتدا دیالوگ را خوانده و به آن گوش دهد تا لحن آن را به‌خوبی درک کند. سپس سؤال‌های مربوط به دیالوگ مطرح می‌شود که زبان‌آموز با پاسخ‌دادن به آن‌ها متوجه می‌شود که مطالب زیادی را یاد گرفته‌است. همچنین پس از یادگیری می­تواند میزان توانایی خود را بسنجد.



این دوره آموزشی از ۳۰ درس تشکیل شده که در طی این ۳۰ درس یک داستان ادامه‌دار و سرگرم کننده مخاطب را به جلو می‌برد و این موضوع سبب افزایش اشتیاق او برای دنبال‌کردن مطالب کتاب می‌شود.



متعلقات کتاب فرانسه در 30 روز



این کتاب به همراه یک CD در دسترس است. این CD در آموزش تلفظ صحیح کلمات کمک بسیاری می‌کند. در این CD دیالوگ‌ها و واژگان با دو سرعت آهسته و نرمال ضبط شده‌اند که این روش یادگیری را آسان‌تر می‌کند.



مزایای کتاب فرانسه در ۳۰ روز



کتاب فرانسه در 30 روز به‌دلیل طراحی شدن به‌صورت خودآموز راه حل مناسبی برای کسانی است که وقت کافی برای شرکت در جلسات حضوری ندارند. هدف کتاب این است که در راه خودآموزی زبان فرانسه بهترین تجربه را برای زبان‌آموزان رقم بزند. در نتیجه این کتاب به شما کمک می‌کند تا از ساده‌ترین راه ممکن به نتیجه مورد نظر خود برسید. این کتاب برای دانشجویان، داوطلبان ورود به دانشگاه، علاقه‌مندان به شرکت در امتحان سفارت و آزمون اعزام دانشجویان به خارج از کشور گزینه بسیار مناسبی است.



اگر شما هم مشتاقید که زبان فرانسوی را به­ آسانی یاد بگیرید، این کتاب پیشنهاد خوبی برای شماست.
                                                                            «این کتاب توسط انتشارات شباهنگ به چاپ رسیده‌است.»





نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فابی ینه شریت مولر

فابی ینه شریت مولر

در حال حاضر مطلبی درباره فابی ینه شریت مولر نویسنده فرانسه در 30 روز همراه با سی دی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمد علیدوست و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره محمد علیدوست و دیگران مترجم کتاب فرانسه در 30 روز همراه با سی دی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد علیدوست و دیگران

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید