بنر بالای صفحه
شهامت عشق
شهامت عشق

فروش ویژه

کتاب شهامت عشق

معرفی کتاب شهامت عشق

(5)
کتاب شهامت عشق، اثر استفن کندریک - الکس کندریک ، با ترجمه مجید شهرابی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 89,900 26%

66,526

89,900 26% 66,526

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
3%
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
24%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • ما به شما این شجاعت و شهامت را می‌دهیم كه متفاوت فكر كنید. به‌جای این‌كه در لحظه از قلب خود تبعیت كنید، آن را در جهت و مسیر درست هدایت كنید. این كلید دستیابی به روابطی رضایت‌بخش و ماندگار است.
    در كتاب‌های آسمانی آمده است كه خداوند ازدواج را به‌منزله‌ی یك هدیه‌ی ارزشمند و زیبا برای انسان طراحی كرده است. پروردگار متعال با قرار دادن جفتی برای ما در قالب زندگی مشترك، به ما كمك می‌كند خود را تنها و بی‌كس احساس نكنیم، خانواده تشكیل دهیم، بچه‌دار شویم، احساس شور و شعف كنیم و از زندگی خود لذت ببریم. به این ترتیب، در خود احساس آرامش و اصالت می‌كنیم.
...
  • به‌واسطه‌ی صمیمیتی كه بینمان ایجاد می‌شود، محبت و عشق خالق یكتا را نیز بیشتر و عمیق‌تر در درون خود حس می‌كنیم و از این موهبت بزرگ بهره‌مند می‌شویم. در عین حال، ازدواج به ما نشان می‌دهد كه نیاز به رشد و پیشرفت داریم. ما در كنار شریك زندگی خود تكامل می‌یابیم و به بلوغ فكری می‌رسیم. یاد می‌گیریم كه مهم‌ترین كار در زندگی مشترك، عشق‌ورزی و دوست داشتن است. این اتحاد نیرومند به ما می‌آموزد كه چگونه به‌صورت بی‌قیدوشرط فرد دیگری را كه همچون خودمان كاستی‌هایی دارد و كامل نیست، عاشقانه دوست بداریم. این كار دشوار و در عین حال شگفت‌انگیز است. به گذشت و فداكاری بسیار نیاز دارد و باعث تغییر در زندگی‌مان خواهد شد و آن را به‌كلی متحول خواهد كرد.

مشخصات محصول

نویسنده: استفن کندریک - الکس کندریک ویرایش: -
مترجم: مجید شهرابی تعداد صفحات: 264
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 294
شابک: 9789642365197 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

استفن کندریک

استفن کندریک

در حال حاضر مطلبی درباره استفن کندریک نویسنده شهامت عشق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


الکس کندریک

الکس کندریک

در حال حاضر مطلبی درباره الکس کندریک نویسنده شهامت عشق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مجید شهرابی

در حال حاضر مطلبی درباره مجید شهرابی مترجم کتاب شهامت عشق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مجید شهرابی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید