بنر بالای صفحه
بار هستی قطع رقعی
بار هستی قطع رقعی

کتاب بار هستی قطع رقعی

معرفی کتاب بار هستی قطع رقعی

(5)
کتاب بار هستی، اثر میلان کوندرا ، با ترجمه پرویز همایون پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات قطره ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 140,000 1%

138,600

140,000 1% 138,600

محصولات مرتبط

(5)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(8)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(5)
19%
(2)
22%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  •  بار هستی تفکر و جستجو درباره‌ی زندگی انسان و تنهایی اش در جهان است، جهانی که در حقیقت دامی بیش نیست و بشر پر از  غرور و سرگردان، گرفتار در ریسمان‌‌های به‌هم‌تنیده‌ی آن، در تلاش است.
    چگونه بار هستی را به دوش می‌کشیم؟ آیا سنگینی بار، هول‌انگیز و سبکی آن دل‌پذیر است؟ هر چقدر بار سنگین‌تر باشد، زندگی ما حقیقتر است،  در عوض، نبود آن سبب سبک‌تر شدن انسان حتی از هوا می‌شود، تا جایی که به پرواز درآید، از زمین و انسان زمینی دور گردد و به‌شکل موجودی نیمه‌واقعی درآید و حرکاتش آزاد و بی‌معنا شود.
     برداشت فلسفی و زبان نافذ کتاب،از همان آغاز خواننده
...
  • را با مسائل آغازین هستی بشر روبه رو می کند و به تفکر وامی دارد ...اگرچه شخصیت های کتاب واقعی نیستند،از انسان های واقعی،بهتر درک و احساس می شوند.کوندرا در توصیف قهرمانان خود می نویسد:«شخصیت های رمانی که نوشته ام،امکانات خود من هستند که تحقق نیافته اند.بدین سبب تمام آنان را هم دوست دارم و هم هراسانمن می کنند.آنان هر کدام از مرزی گذر کرده اند که من فقط آن را دور زده ام.آن چه مرا مجذوب می کند،مرزی است که از آن گذشته ام- مرزی که فراسوی آن خویشتن من وجود ندارد.» کلودروا نویسنده ی مشهور فرانسوی،رمان کوندرا را«کتابی عظیم»توصیف می کند که چشم به آینده ی بشر دارد و می نویسد:«در بهشت رمان نویسان بزرگ،هنری جیمز- با اندکی حسادت - رمان همکار چک را ورق می زند و سر را به علامت تادیید تکان می دهد.»

مشخصات محصول

نویسنده: میلان کوندرا ویرایش: -
مترجم: پرویز همایون پور تعداد صفحات: 328
انتشارات: قطره وزن: 380
شابک: 9789643412258 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های کوچک،قرن 20م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

میلان کوندرا

میلان کوندرا

در حال حاضر مطلبی درباره میلان کوندرا نویسنده بار هستی قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

پرویز همایون پور

در حال حاضر مطلبی درباره پرویز همایون پور مترجم کتاب بار هستی قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پرویز همایون پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید