بنر بالای صفحه
انقلاب اتیسم
انقلاب اتیسم

فروش ویژه

کتاب انقلاب اتیسم

معرفی کتاب انقلاب اتیسم

(4)
کتاب انقلاب اتیسم (راهبردهای کل بدن برای نیل به زندگی بهتر)، اثر مارتا هربرت - کرن ویتتراب ، با ترجمه هایده حائری - اسماعیل گنجینه ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 24%

114,000

150,000 24% 114,000

محصولات مرتبط

(2)
24%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب حاضر به قلم دکتر مارتا هربرت متخصص مغز و اعصاب دانشگاه هاروارد، محقق و دانشمند برجسته آمریکا در اختلالات طیف اُتیسم، با دارا بودن 20 سال تجربه در مداوای افراد در خود مانده و وضعیت آنان در دوران بلوغ، یکی از ارکان درمان این اختلال را که تغذیه و محیط زیست می باشد، مورد بحث قرار می دهد. این کتاب با عنایت به آخرین دستاورد های محققین و متخصصین اُتیسم برای استفاده اساتید دانشگاه ها، روان پزشکان، متخصصین غدد و تـغذیه، درمانگران توانبـخشی، موسـسات آمـوزش  استثنایی و والدین دارای کودک در خود مانده توصیه می گردد.

مشخصات محصول

نویسنده: مارتا هربرت - کرن ویتتراب ویرایش: -
مترجم: هایده حائری - اسماعیل گنجینه تعداد صفحات: 510
انتشارات: دانژه وزن: 567
شابک: 9786002500670 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مارتا هربرت

مارتا هربرت

در حال حاضر مطلبی درباره مارتا هربرت نویسنده انقلاب اتیسم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


کرن ویتتراب

کرن ویتتراب

در حال حاضر مطلبی درباره کرن ویتتراب نویسنده انقلاب اتیسم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

هایده حائری

در حال حاضر مطلبی درباره هایده حائری مترجم کتاب انقلاب اتیسم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

هایده حائری

اسماعیل گنجینه

در حال حاضر مطلبی درباره اسماعیل گنجینه مترجم کتاب انقلاب اتیسم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

اسماعیل گنجینه

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید